En nyt tiiä mihi ois pitäny laittaa mut mikä on sellasten kuvien nimi mis on kuva ja päällä (hauska) teksti tai milt sivuilt vois löytää taikka hakusanoilla? siis tän tapasii tarkotin --> http://larry50.wordpress.com/2008/05/30/mini-me/
Kuvan nimi
anonymi1
1
127
Vastaukset
- heihulinaa.,
Siis haluuksä laittaa kuviin tekstiä, vai löytää sellasia kuvia joissa on tekstiä? Jos haluut laittaa tekstiä niin se käy Paint ohjelmalla, joka sulla jo onkin koneella valmiina. Mutta jos haluut löytää kuvia joissa tekstiä, niin kirjoita googleen "photos with text" tai "text in photos" ja sitten paina "kuvahaku" namiskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128