sanokaas et irtoaako mitään hyvää subbaria n.250-300e
naapurille "kilpailija"
11
226
Vastaukset
- äänelle bassoa
enkä kaipaa mitään neuvoja et rahaa, pitäs laittaa tyyliin 1000 euroa.
- Ei ole
Audio Pro B1.40 Tuokin maksaa jo 480€ ja halvempaa en edes suosittele. Kyllä ne siedettävät lähtevät aika pitkältä 500€ luokasta. Ja riippuen tilan koosta isoon huoneeseen tarvitaan isompi subbari.
Riippuu myös aika paljon onko posliini korva vai ei.- äänelle bassoa
löytyykös sit tos 500e luokas jonkulaisia lattiakaiuttimia? jos subbarin hankkinan pistää vielä "syrjään"
- äänelle bassoa
eli vois melkein sanoa et halvat on "hätäostoksia" varten ja kalliimmat on oikeita ostoksia
- pasi-anssi.
jos on vain tarkoitus soittaa naapurille, niin eiköhän siihen kelpaa mikä tahansa.
- äänelle bassoa
no kyllähän tieten kans omaan käyttöön, mutta nykyiset kalpenee naapurille, et tulee
itelle sellainen häpeän tunne ku naapurilla paremmat bassot - äänelle bassoa
äänelle bassoa kirjoitti:
no kyllähän tieten kans omaan käyttöön, mutta nykyiset kalpenee naapurille, et tulee
itelle sellainen häpeän tunne ku naapurilla paremmat bassotja talo mis asun on kerrostalo, jos kuuntelen jotaki bassovoittoista kappaletta, niin naapuri pistää heti paremmaks, joka vähä pistää hämilleen, ja asun ite 2krs. ja tämä tark. naapuri 1krs. Parasta täs basson jyskees on ettei tarvi välittää mistään kitisevistä naapureista tai miettiä koska kytät oven takana
- ehdottaja.
äänelle bassoa kirjoitti:
ja talo mis asun on kerrostalo, jos kuuntelen jotaki bassovoittoista kappaletta, niin naapuri pistää heti paremmaks, joka vähä pistää hämilleen, ja asun ite 2krs. ja tämä tark. naapuri 1krs. Parasta täs basson jyskees on ettei tarvi välittää mistään kitisevistä naapureista tai miettiä koska kytät oven takana
häätö vaan molemmille.
- äänelle bassoa
ehdottaja. kirjoitti:
häätö vaan molemmille.
ei ole koskaan tullut häätöä, nuorisoa koko kerrostalo (12as eli 1krs 6 ja 2krs 6
Aika dorkaa.
- hoksauttaja.
kysy siltä naapurilta mikä subbari sillä on, muuten saatat ostaa huonomman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450