Auto Megane Break farkku -01. Ajettu 67tkm. Nyt muutaman kerran on kuullut metallista kirskuntaa..mielestäni se tulee oikealta edestä..renkaastako? Voisiko olla vain sitkeä kivi tms. välissä? Jarruttaessa se ääni ei kuulu mut saattaa tasaisella maalla yht äkkiä kuulua hetken. Tuohon on vaihdettu 30 tkm kaikki jarrupalat. Mitä vois epäillä? Kiitosta.
Outo ääni
rellukuski
2
779
Vastaukset
- laguuni
Mulla oli sama juttu lagunassa ja tovin siinä auto katsoessa tulin siihen tulokseen, että koiranluu eli (tukivarsi-kallistuksen vakaaja) on sökö. No vaihdatin sen ja kitinä loppui.
- Rellumies
..se ääni si kuulu koko ajan jos luussa se vika ois. No, täytyy katsoa tuo tukivarsi. Ja avaan samalla pyöränkin josko jarruissa ois jotain. Outo ääni kylläkin kun kuuluu vain silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711