Mistä saa halvalla KUNNOLLISIA akkuja? esim powershot sx 40 ja 50 kameroihin. Alkuperäset maksavat maltaita. Mielestäni 80e on hieman liikaa alkp. joskin hyvästä akusta..
ebaystä tuli koitettua muutamia halvempia... kepler ja jotain tuntematonta merkkiä. Niillä ei montaa kuvaa pysty ottamaan kun jo loppuu varaus
Canon akut
3
177
Vastaukset
- S100:lla kuvaava
Itse olen saanut ihan toimivan tarvikeakun kakkosakuksi Canon S100 -kameraani täältä:
http://www.elektroniikkaosat.com/c-60/Akut.html
SX40:een käyvä, NB-10L-yhteensopiva akku näkyy maksavan 14,90 €.
En ole tullut verranneeksi ostamani NB-5L-yhteensopivan akun kestoa alkuperäiseen, mutta kyllä sillä kummasti kuvia räpsii ainakin sen aikaa kun originaali on ladattavana.
☺ - pasketta
Näyttää samalta sonnalta mitä saa ebaysta, tosin siellä noi maksaa sen 2-4dollari kpl
- S100:lla kuvaava
Saattaa olla, että SX40:n kaltainen superzoom vaatii akuilta enemmän kuin pokkari. Minä joka tapauksessa olen ollut ostamaani halpisakkuun tyytyväinen. Ehkä sillä ei pääse ihan yhtä moneen otokseen kuin alkuperäisellä, mutta vallan hyvin se tuntuu kakkosakun asian ajavan.
Kannattaa muistaa sekin, etteivät uudet akut anna täyttä kapasiteettiaan parilla ensimmäisellä latauskerralla. Nekin eBay-akut saattavat ehkä vertyä käytössä vähän anteliaammiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5582106Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si852004Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281396
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244