Hyvä Tarot-tulkitsija

IinaMaya

5-vuotinen avioliittoni on päättymässä (miehen uskottomuus), vaikka olin ahdistunut suhteessani niin pelkään silti yksin jäämistä. Sinä, korttien tulkitsija, kerro minulle miten minulle käy? Jään pienen lapsen kanssa vieraaseen kaupunkiin. Selviänkö? Edelleen puntaroin kahden vaiheilla, vaikka eropaperitkin ovat jo lähdössä eteenpäin...Apua!

8

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Sinä selviät jos päätät selvitä.

    • Magia

      Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

    • Magia

      Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

      • Magia

        jostain syystä tämä palsta ei meinannut lähettää viestiä ja sitten uudestaan,kun vaihdoin otsikkoa.No näin .:)


      • IinaMaya

        Sydämen pakahtuminen siis jossain vaiheessa hellittää?


    • tarotvastaaja

      En tiedä tulkitsenko korttini väärin, mutta minä näen ohjeen, että rakkautta on vaalittava ja suhdetta hoidettava. Siksi heitänkin kehään avoimen kysymyksen? Onko pelkosi aiheellista ainoastaan yksinjäämisen pelosta vai tunnetko todella tehneesi kaikkesi että suhteesi olisi toiminut ja kuitenkin tullut petetyksi. Ero ei ole koskaan mikään ratkaisu ja siksi sitä on tarkasti harkittava lasten kannalta. Jos muuta ratkaisua todellakaan ei ole ja rakkaus väliltänne loppunut, niin uskon sinussa olevan niin paljon vahvuutta että pystyt huolehtimaan lapsistasi yksinhuoltajana. Uutta suhdetta ei kannata heti yrittää aloittaa vaan kasvattaa itseään aikuisena vahvemmaksi. Jaksamista sinulle, olet vahva ihminen pohjimmiltasi.

      • Senja

        Lasten takia mietittävä????
        Minä jäin huonoon suhteeseen,jossa mies oli uskoton lasten takia.Siitä ei seurannut mitään hyvää.Huono ilmapiiri kotona on pahempi ,kuin hyvä ilmapiiri vain toisen vanhemman kanssa!!
        Petturi mies ei muutu ja se on ikävä totuus.
        Jos en olisi lopulta lähtenyt,en olisi tavannut nykyistä miestäni joka on aivan ihana lapsilleni,kuin myös minulle.
        IinaMaya,älä tosiaan jää suhteeseesi vain lasten takia!!


    • Anonyymi

      Minä toivoisin myös vastausta. Joudun raiskaukaen uhriksi v2013-
      > abortti. Menin sen jälkeen naimisiin ulkomaalaisen kanssa v 2014. Ehdin olla naimisissa 2 vuotta, kunnes eräs nuori tyttö järjesti mieheni oikeuatoimien avulla vankilaan- syyttömänä-> karkoitus. Päättyykö tämä piina koskaan? Saadaanko tekijä vastuuseen/ nuori valheesta kiinni? Pian. Molemmat oireilemme ja avioeroa en haluaisi moraalittoman nuoren vuoksi ottaa. Yst vast

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe