Hyvä Tarot-tulkitsija

IinaMaya

5-vuotinen avioliittoni on päättymässä (miehen uskottomuus), vaikka olin ahdistunut suhteessani niin pelkään silti yksin jäämistä. Sinä, korttien tulkitsija, kerro minulle miten minulle käy? Jään pienen lapsen kanssa vieraaseen kaupunkiin. Selviänkö? Edelleen puntaroin kahden vaiheilla, vaikka eropaperitkin ovat jo lähdössä eteenpäin...Apua!

8

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Sinä selviät jos päätät selvitä.

    • Magia

      Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

    • Magia

      Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

      • Magia

        jostain syystä tämä palsta ei meinannut lähettää viestiä ja sitten uudestaan,kun vaihdoin otsikkoa.No näin .:)


      • IinaMaya

        Sydämen pakahtuminen siis jossain vaiheessa hellittää?


    • tarotvastaaja

      En tiedä tulkitsenko korttini väärin, mutta minä näen ohjeen, että rakkautta on vaalittava ja suhdetta hoidettava. Siksi heitänkin kehään avoimen kysymyksen? Onko pelkosi aiheellista ainoastaan yksinjäämisen pelosta vai tunnetko todella tehneesi kaikkesi että suhteesi olisi toiminut ja kuitenkin tullut petetyksi. Ero ei ole koskaan mikään ratkaisu ja siksi sitä on tarkasti harkittava lasten kannalta. Jos muuta ratkaisua todellakaan ei ole ja rakkaus väliltänne loppunut, niin uskon sinussa olevan niin paljon vahvuutta että pystyt huolehtimaan lapsistasi yksinhuoltajana. Uutta suhdetta ei kannata heti yrittää aloittaa vaan kasvattaa itseään aikuisena vahvemmaksi. Jaksamista sinulle, olet vahva ihminen pohjimmiltasi.

      • Senja

        Lasten takia mietittävä????
        Minä jäin huonoon suhteeseen,jossa mies oli uskoton lasten takia.Siitä ei seurannut mitään hyvää.Huono ilmapiiri kotona on pahempi ,kuin hyvä ilmapiiri vain toisen vanhemman kanssa!!
        Petturi mies ei muutu ja se on ikävä totuus.
        Jos en olisi lopulta lähtenyt,en olisi tavannut nykyistä miestäni joka on aivan ihana lapsilleni,kuin myös minulle.
        IinaMaya,älä tosiaan jää suhteeseesi vain lasten takia!!


    • Anonyymi

      Minä toivoisin myös vastausta. Joudun raiskaukaen uhriksi v2013-
      > abortti. Menin sen jälkeen naimisiin ulkomaalaisen kanssa v 2014. Ehdin olla naimisissa 2 vuotta, kunnes eräs nuori tyttö järjesti mieheni oikeuatoimien avulla vankilaan- syyttömänä-> karkoitus. Päättyykö tämä piina koskaan? Saadaanko tekijä vastuuseen/ nuori valheesta kiinni? Pian. Molemmat oireilemme ja avioeroa en haluaisi moraalittoman nuoren vuoksi ottaa. Yst vast

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe