Hyvä Tarot-tulkitsija

IinaMaya

5-vuotinen avioliittoni on päättymässä (miehen uskottomuus), vaikka olin ahdistunut suhteessani niin pelkään silti yksin jäämistä. Sinä, korttien tulkitsija, kerro minulle miten minulle käy? Jään pienen lapsen kanssa vieraaseen kaupunkiin. Selviänkö? Edelleen puntaroin kahden vaiheilla, vaikka eropaperitkin ovat jo lähdössä eteenpäin...Apua!

8

2296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Sinä selviät jos päätät selvitä.

• Magia

Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

• Magia

Nostan sinulle kortin,joka kuvastaa muutosta sekä esteiden voittamista.
      Kortti kehoittaa kiirehtimättä liikaa etenemään asiassasi,mutta toimimaan silti nopeasti ja suoraan.Hyödytön ihmissuhteesi on päättymässä,mutta sinulle on kortin mukaan tulossa lohtua tuovia hyviä uutisia,jotka nostavat toivoa.:)Sinä kyllä selviät tästä "takaiskusta".:)
      Kortti kuvaa myös ulospäinsuuntautuvaa energiaa,joten eiköhän se siitä.:)
      Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi:)

• Magia

jostain syystä tämä palsta ei meinannut lähettää viestiä ja sitten uudestaan,kun vaihdoin otsikkoa.No näin .:)

• IinaMaya

Sydämen pakahtuminen siis jossain vaiheessa hellittää?

• tarotvastaaja

En tiedä tulkitsenko korttini väärin, mutta minä näen ohjeen, että rakkautta on vaalittava ja suhdetta hoidettava. Siksi heitänkin kehään avoimen kysymyksen? Onko pelkosi aiheellista ainoastaan yksinjäämisen pelosta vai tunnetko todella tehneesi kaikkesi että suhteesi olisi toiminut ja kuitenkin tullut petetyksi. Ero ei ole koskaan mikään ratkaisu ja siksi sitä on tarkasti harkittava lasten kannalta. Jos muuta ratkaisua todellakaan ei ole ja rakkaus väliltänne loppunut, niin uskon sinussa olevan niin paljon vahvuutta että pystyt huolehtimaan lapsistasi yksinhuoltajana. Uutta suhdetta ei kannata heti yrittää aloittaa vaan kasvattaa itseään aikuisena vahvemmaksi. Jaksamista sinulle, olet vahva ihminen pohjimmiltasi.

• Senja

Lasten takia mietittävä????
        Minä jäin huonoon suhteeseen,jossa mies oli uskoton lasten takia.Siitä ei seurannut mitään hyvää.Huono ilmapiiri kotona on pahempi ,kuin hyvä ilmapiiri vain toisen vanhemman kanssa!!
        Petturi mies ei muutu ja se on ikävä totuus.
        Jos en olisi lopulta lähtenyt,en olisi tavannut nykyistä miestäni joka on aivan ihana lapsilleni,kuin myös minulle.
        IinaMaya,älä tosiaan jää suhteeseesi vain lasten takia!!

• Anonyymi

Minä toivoisin myös vastausta. Joudun raiskaukaen uhriksi v2013-
      > abortti. Menin sen jälkeen naimisiin ulkomaalaisen kanssa v 2014. Ehdin olla naimisissa 2 vuotta, kunnes eräs nuori tyttö järjesti mieheni oikeuatoimien avulla vankilaan- syyttömänä-> karkoitus. Päättyykö tämä piina koskaan? Saadaanko tekijä vastuuseen/ nuori valheesta kiinni? Pian. Molemmat oireilemme ja avioeroa en haluaisi moraalittoman nuoren vuoksi ottaa. Yst vast

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe