Painosta

Sara

Kun äsken kysyttiin pituudesta, niin kysytään sitten painostakin. Tai oikeestaan mitta suhteista. Minä olen 165/70 eli aika tuhti tyttö. Ihan tyytyväinen kokooni kylläkin.

17

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nessu

161/60. Viisi kiloa pois, niin olisin tosi tyytyväinen. Liian laiha ei ole kiva. Kun on jo ikääkin 35-38, ei halua näyttää 13 v. anorektikolta. Pehmeys on ihanaa. :)

• Angie

175/63

• n25

171/61

• ace

162/50

• ...

160/51

• Battery016

sekä painoa että pituutta. olen tyytyväinen.

• malibu

172/76

• Jinx

172/54

• miltzu

Mä oon kai ihan sopiva painoo 53 ja pituutta 162..

• tea

167,5/61

• Artis

Laiha ruipelo 165/49, mutta ihan hyvin tällä varrella urheilee ja tekee kaikkea muutakin, joten tyytyväinen olen. Toimii.

• Koo

Minä voisin olla pitempi ja kevyempi, mutta hyvä näinkin.

• Mettis

En ole ihan äsken käynyt vaakaa kiusaamassa, mutta koska mittasuhteeni eivät ole muuttuneet, olen luultavasti edelleen ihannepainossa tai niillämain... Jostain syystä jaksan edelleen taistella painonnousua vastaan, vaikka en sillä pysty pahimmille anatomiani ongelmille, pituudelle ja hartioille mitään tekemään. Jos jonain päivänä olen kroppaani tyytyväinen, olen luultavasti noussut korkeammalle henkiselle tasolle tai hallusinogeenien vaikutuksen alla (tai molempia).

• tikrube

olen vähän sitä pyöreämpää mallia (168/72) mutta ihan tyytyväinen nykyiseen olotilaan. Laihduin tuosta aiemmin n 5 kiloa mutta olo tuntui laihempana itse asiassa hivenen epämukavalta - nyt taas elämä hymyilee kun otin kilot takaisin :)

• tyttö

eli 163/50...

• minä

Minä olen pieni ja pyöreä - joittenkin mielestä painoa liikaa, joittenkin mielestä sopivasti!

Itse olen tyytyväinen, jos saisin vielä syksyn aikana pois n.20kg ?

• magrat

Painoa löytyy 63 kg ja pituutta 166 cm, en siis ihan pieni tyttö, mutta omasta mielestäni juuri oikean kokoinen :) Ja sehän se on tärkeintä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      366
      6625
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3896
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1448
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      30
      1219
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1091
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      195
      1046
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      946
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      896
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe