Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Joutsaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Joutsassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Joutsassa?
20
3594
Vastaukset 20
- häkkinen '
sielä on yks sen mäen takana sen maitolaiturin jälkeen kun vasempaan ajat viisi kilsaa ni vaaleankeltanen taskattoinen talo . Siellä on kirppari.
- Lantsar iLate
Eikös se ole ennen sitä mäkee?
- tai sitte ei
Lantsar iLate kirjoitti:
Eikös se ole ennen sitä mäkee?
Kait se riippuu kummasta suunnasta tulee.
- PussihousPatu
tai sitte ei kirjoitti:
Kait se riippuu kummasta suunnasta tulee.
Ei se oo sielä päinkään!
- lurjuskohan
PussihousPatu kirjoitti:
Ei se oo sielä päinkään!
Jas-soo jos tulet etelästä , Oikealle pientareella sijaitsevan RAUTAkaupan risteyksestä jousitielle , noin 1km ylität vanhan sillan . Ja siinäpä se kirppis onkin vasemmalla toisessa kivitalossa . Oululainen ystäväni poikkesi kaupassa ja oli yllättynyt sen siisteydestä järjestyksen suhteen . Joten asioi nyt edes siellä ja tuhlaa eurosi meidän hyödyksi . Kiitokset etukäteen .
- aLSDKNFDÖLSFHJ
lurjuskohan kirjoitti:
Jas-soo jos tulet etelästä , Oikealle pientareella sijaitsevan RAUTAkaupan risteyksestä jousitielle , noin 1km ylität vanhan sillan . Ja siinäpä se kirppis onkin vasemmalla toisessa kivitalossa . Oululainen ystäväni poikkesi kaupassa ja oli yllättynyt sen siisteydestä järjestyksen suhteen . Joten asioi nyt edes siellä ja tuhlaa eurosi meidän hyödyksi . Kiitokset etukäteen .
Paitsi että kyseinen kirppis on suljettuna ko. ajankohtana. Kun ajat vajaa sata metriä eteenpäin , oikealle jää Siwaa vastapäätä kivitalo jonka päässä on helluntailaisten kirppis. On auki torstaisin ja lauantaisin. Siisti kirppis, paljon tavaraa ja halvat hinnat.
- halpahalli
aLSDKNFDÖLSFHJ kirjoitti:
Paitsi että kyseinen kirppis on suljettuna ko. ajankohtana. Kun ajat vajaa sata metriä eteenpäin , oikealle jää Siwaa vastapäätä kivitalo jonka päässä on helluntailaisten kirppis. On auki torstaisin ja lauantaisin. Siisti kirppis, paljon tavaraa ja halvat hinnat.
Sillä myyjänaisella on maailman parhaat persiit!
- MaijaOlavi
halpahalli kirjoitti:
Sillä myyjänaisella on maailman parhaat persiit!
Sehän on entinen mies. Se on siis tranvserdertti.
- Olen Mies Naisena
MaijaOlavi kirjoitti:
Sehän on entinen mies. Se on siis tranvserdertti.
Tarkoitit kenties Ranseksistinen?
- Tohtori takatukka
Olen Mies Naisena kirjoitti:
Tarkoitit kenties Ranseksistinen?
EI,EI,EI ja vielä kerran EI !
Tarkoitan siis Cis-TRANS-isomeria joka on geometrisen isomerian ja stereoisomerian muoto, jolla kuvataan funktionaalisten ryhmien suuntautumista molekyylissä. Cis-trans-isomeriaa esiintyy kaksoissidoksellisilla (alkeeneilla) ja syklisillä (rengasrakenteisilla) yhdisteillä.
- ??????
Minnehän paikkakunnalle oikeasti olette tulossa, kun vähän siellä ja täällä samankaltaisia asioita kysellään?
- myös kirpistelijätär
Samaa asiaa minäkin olen ihmetellyt.Ainakin tulee olemaan kiireinen loppuvuosi.
- Taru Anneli
Matkustamme yksityisellä lentokoneella.
- pökäle
Taru Anneli kirjoitti:
Matkustamme yksityisellä lentokoneella.
olet tosi pöhlö
- omatVehkeet
Meillä ajellaan vain omalla koneella , myös parta ihan omalla koneella .
- Olen kokenut sen
Joutsan kirppikset on semmoisia, ettei niihin pääse sisälle, jollei hiero paskaa naamaansa.
- Sivulan
Miten pääsen joutsan kirppisryhmään??
- Anonyymi
Mikäs ois tän päivän tilanne Joutsassa?
- Anonyymi
Kierrätyspuoti Kirppu
Vinttikirppis
Joutsan Helluntaiseurakunnan Kirpputori
Joutsan kirppis ja korjaamo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609