ällötys!

kseva,.-

27

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asu nyt oli... tuota.. olematon, mutta mitä Hyi tuossa Madonnasta noin muuten? Mä ainakin toivon että mä olisin noin rautaisessa kunnossa, ja meikä on nuorempi kuin hän.

• Ei muuta kun samanlainen asu päälle, ja nuori mies kehiin.
        Ja sitten kokemaan puuman huumaa.
        Eikö tuollainen lihaksikas olisi hyvä, Ripakintut ja pullapojat treenille.

• k-kotton kirjoitti:

Ei muuta kun samanlainen asu päälle, ja nuori mies kehiin.
        Ja sitten kokemaan puuman huumaa.
        Eikö tuollainen lihaksikas olisi hyvä, Ripakintut ja pullapojat treenille.

Kun ei enää muista, että mitä hyötyä noista nuorista miehistä olikaan?? Mulla on uusi tietokonekin, ei tarvi sitäkään fiksailla :))

• m.miina kirjoitti:

Kun ei enää muista, että mitä hyötyä noista nuorista miehistä olikaan?? Mulla on uusi tietokonekin, ei tarvi sitäkään fiksailla :))

No eihän siinä muuta syytä tarviikkaan, kun et muista, mitä hyötyä.
        Nythän jokapaikassa tarvitaan uudelleenkoulutusta, miksei tuollakin alalla.

Mulla tämä tietokone on jo melkein höyrykone, mutt heti näytää virkistyvän , kun Sinulla uusi kone.

• puumailu on pop

jos mulla olis tässä iässä vielä yhtä hyvä runko niin saattaisin tehdä kaikenlaista mistä kateelliset voisi panetella

• Minua ujostuttaisi kovasti mennä tuossa asussa lavalle, vaikka melkein yhtä timmissä kunnossa olen kuin Madonna. Asukin sopii blondille paremmin :)

• Matkalaulu ^*^
        PupuPuskasta kirjoitti:

Minua ujostuttaisi kovasti mennä tuossa asussa lavalle, vaikka melkein yhtä timmissä kunnossa olen kuin Madonna. Asukin sopii blondille paremmin :)

Älä suotta ujostele! Hyvää matkaa!!

http://www.youtube.com/watch?v=jwu-vAI3xo4

• Matkalaulu ^*^ kirjoitti:

Älä suotta ujostele! Hyvää matkaa!!

http://www.youtube.com/watch?v=jwu-vAI3xo4

Maailma on tosiaan vaarallinen paikka kun kaikenlaiset suuriluuloiset miehet jahtaavat eikä niillä ole hyvät mielessä.

• kyllä meilläkin.

Minäpä näin viime kesänä
      Oittaan rannalla kymmeniä
      vastaavasti pukeutuneita.

• harvinainen sekin.

Oliskohan tuo aloituksen tehnyt
        joku tänne rantautunut ryhävalas?

• Oittaan ori :)

Oittaalla minäkin.
        Mutta nuorempana. Ei kehtaisi enää.
        Alkaisivat nimitellä irstaaksi härskiksi vanhaksi mieheksi.
        Vaikka olenkin vaan viisikymmentä ja vuodet päälle.

• Niin olet

Mistä kohdasta Madonnaa näet, että hän on vanha? Ei ole edes vanha vielä ja timmin kroppansa kunto antaa luvan ihan mille vain. Miksi h-ssä aikuinen ihminen ei saa tehdä toisen aikuisen kanssa mitä huvittaa? Sulla on kuule asenne ahtaalla.

• onnen-poikuli

Miksi?
      Kaksi täysi-iäistä ihmistä.
      Varmasti myös älykästä.

• Shokeeraavat makuukammariasut ja nuoret miehet - osa Madonnan imagoa. Kovanluokan bisnesnainen, eihän siitä pääse mihinkään.

Ikäisekseen hyvä kroppa, okei, jos tykkää noin treenatusta, mutta asuvalinta pahemman luokan ylilyönti. Minun mielestäni. Noh minä nyt "ihannoinkin" enemmän sellaista sensuellin pehmeää seksikkyyttä. Kuka ihannoi mitäkin.

Madonna on kova, kaikin puolin. Olen liian pehmo pitääkseni.

• Yöäk !

Madonnalla ei ole mitään hävettävää? Mutta sinulla on. Osaatko edes arvella, mitä se on?

• Mitä noista vuosista.. se ei pelaa, joka pelkää..
      Money talks.. show must go on..
      Yksi pitää, toinen ei.. joillekin ihan sama. Kuulun viimeksi mainittuihin!

• Oli vissiin kiire tullut ja unahtonut pukea päällensä.
      Eihän sille keisarillekaan kukaan kertonut että alasti kulkee paitsi se joku lapsi sitten oli avannut kaikkien silmät :))

• tulisilla-

Siis unohtanut....

• Takapiru

Mullakin ystävätär 55, joka deittailee 36-vuotiasta miestä. Odotan aina innolla raporttia siitä, mitä kivaa onkaan tapahtunut...

• Liukuvoidetta läpeen

onks se 36v mies jokin työtön luuseri joka tarvitsee puumasponsoria? Tai sitten on jokin mielenterveysongelmainen joka hakee äitiä itselleen.
        Kukaan hyvätuloinen, raitis, normaalijärkinen 36-vuotias mies ei ainakaan TOSISSAAN deittaile jonkin 55v. muijan kanssa.
        Jos on eronnut nuorimies niin tarvitsee lapsilleen tietenkin lapsenvahtia silloin kun on hänen vuoronsa olla lasten kanssa. Tai sitten kertoilee kavereilleen naureskellen että taas pökkäsin sitä vanhaa luuskaa.:(

• Revi siitä
        Liukuvoidetta läpeen kirjoitti:

onks se 36v mies jokin työtön luuseri joka tarvitsee puumasponsoria? Tai sitten on jokin mielenterveysongelmainen joka hakee äitiä itselleen.
        Kukaan hyvätuloinen, raitis, normaalijärkinen 36-vuotias mies ei ainakaan TOSISSAAN deittaile jonkin 55v. muijan kanssa.
        Jos on eronnut nuorimies niin tarvitsee lapsilleen tietenkin lapsenvahtia silloin kun on hänen vuoronsa olla lasten kanssa. Tai sitten kertoilee kavereilleen naureskellen että taas pökkäsin sitä vanhaa luuskaa.:(

Hanki sie liukuvoidetta korvais välliin, aivosi natisevat pahasti liitoksissaan eikä harmaat aivosolut liiku kovinkaan taajaan.

• Takapiru
        Liukuvoidetta läpeen kirjoitti:

Korkeasti koulutettuja ja hyvissä asemissa työelämässä ovat kumpikin. Ja hyvin menee heillä myös tuossa parisuhteessaan. Näin se vaan nykyisin menee.

• Mitä väliä, ei ole meiltä muilta pois. Ja mikä vanha, nainen parhaassa iässä.
      Asu tosin ei välttämättä ole ihan sopiva noin julkisille paikoille. Siinä mielessä pettynyt, kun jopa Madonna myy musiikkiaan seksin avulla. Mutta onneksi meillä on ihana, aito Adele.

• Se on kyllä valitettava tosiasia, että seksiä ympätään musiikkiiin ihan liikaa nykyään. Ja tietyt genret käyttää sitä enemmän kuin muut. Muistan että Linkin Park on saanut joskus erikoismaininnan siitä, että ainoana nu-metal bändinä ei sorru pyllyjen (muiden) pyörittämiseen.

• m.miina kirjoitti:

Se on kyllä valitettava tosiasia, että seksiä ympätään musiikkiiin ihan liikaa nykyään. Ja tietyt genret käyttää sitä enemmän kuin muut. Muistan että Linkin Park on saanut joskus erikoismaininnan siitä, että ainoana nu-metal bändinä ei sorru pyllyjen (muiden) pyörittämiseen.

Nu-metallista en tiedä mitään, mutta ensinnä tulee seksin käyttö mieleen lähinnä naispuoleisten pop-artistien keskuudessa, Rihanna, Britney Spears, Lady Gaga ym.
        No, ehkä se näin miespuoleisena ei niin satu silmään, jos miesartistit sitä harrastaa.
        Adelen jälkeen tulee mieleen Dido, persoonallinen, hieno laulaja, yksi ikisuosikeistani. Toki hänenkin esiintymisistään seksiä löytää, mutta se on enempi katsojan silmissä, raikkaana omana itsenään tuo näyttäisi ihanasti laulavan.
        http://www.youtube.com/watch?v=wxGc6Vr4W_4&feature=relmfu

• gorkiina.

Naiset elää pidempään, pysyvät kauemmin nuorekkaina.
      Naisleskiä on ainakin 85% enemmän kuin miehiä.
      Mitä järkeä on ottaa vanhempi mies?

• ei niin kauheeta

Madonna on upean näköinen ja lahjakas nainen. Mikäs siinä on nuorten miesten kanssa pelehtiessä. Pimpselin vilauttelu kyllä pistää silmään. On hän aikaisemminkin osoittanut taipumusta itsensä paljastelemiseen. Olisko jonkinlainen pakkomielle, joka ei saa täyttymystään. Ehkä julkinen esiintyminen tuo jonkunlaista helpotusta. 1980-luvulla hän näytti työstävän uskonnon ja seksuaalisuuden välistä sekaista vyyhteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe