Tyhjäkäy nätisti eikä käynnissä muutenkaan ole mitään vikaa mutta kun painaa hiukan kaasua tyhjäkäydessa ja irroittaa kaasusta tai vauhdista painaa kytkimen pohjaan tyhjäkäynti tippuu todella alas ja välillä sammuukin. Jos ei sammu niin kierrokset palaa normaaliksi ja käy taas nätisti kunnes painaa kaasua ja irroittaa kaasusta. Alkoi aamulla tehdä tuollaista aikaisemmin ei ole tehnyt mitään. Voiko jotenkin liittyä siihen että eilen oli tulpan johdot irti ja akun miinusnapa auki...? Ja toinen mikä mietityttää: valuttaa hieman öljyä venttiilikopan tiivisteestä reunaa pitkin siihen puolan juureen voiskohan vaikuttaa? Kiitos jo vastauksista!
-00 mondeo 2,0 tyhjäkäynti temppuilee lämpimänä
Villekoo1
2
251
Vastaukset
- köf
Luulen, että kittivika..
hihhiiiiiiii vai olisko heikko tunkki ? - köf
ylpeä monskun omistaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741