Eremitas

yksin suuressa maail

Olen menossa tutustumaan Eremitashiin. Paikka on niin suuri ja täynnä katsottavaa, että pitäisi jotenkin pystyä rajaamaan alueet, missä käy. Onko sinulla antaa vinkkejä kohteista.
Olisiko mahdollsita löytää jostain karttaa ko. paikasta. jotta voisi jollain tavalla hahmottaa paikan.

7

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyylisisko

Joa enlanninkielistä infoa jaksat kahlata, niin The State Hermitage Museum St.Petersburg Russia- ja Saint-Petersburg. com -osoitteista löytyy aika paljon.

Virkailijat museossa myös neuvovat.

Itse valitsin länsimaisen maalaustaiteen osaston, tosin vierailusta on jo kymmenisen vuotta.

2-3 tuntia on kuitenkin aivan minimiaika.

• satunnainen1,5

Käy katsomassa muumio faaraon ajoilta jonka näin 20v sitten.
      Päljonko liput maksavat?

• liput 1

liput on 400 ruplaa

• Seppo2345

Muumio, Faarao ??? Aika kännissä olet ollut, se oli British museou missä on muumioita. Eremitaasi on taidemuseo.

Ehkä kannattaa suunnitella se lenkki etukäteen, sisällyttää 1600 Hollantilainen taide kierrokseen ainakin. Se ehkä on best of the best alue ihan maailman mittakaavassa

• opiskelijatyttönen

Eremitaasissa on joka kuukauden ensimmäinen torstai vapaapääsy ilmaiseksi ja jostakin syytä myös 7.12...

• Kommentoija

Eremitaašissa on myös runsaat historiaosastot, mm. esihistoriasta ja muinaisesta Egyptistä, ja kyllä: siellä pääsee näkemään myös esim. muumion ja egyptiläisiä hauta-arkkuja.

Museokokonaisuus on valtavan laaja, ja kaikkea ei millään pysty näkemään yhdellä käynnillä, ei edes muutamalla visiitillä, jos ei ihan suoraa läpijuoksua harrasta.

Eremitaašilla on hyvät nettisivut myös englanniksi:
        http://www.hermitagemuseum.org/wps/portal/hermitage?lng=en

Nettisivuilla näkyy olevan pohjakartta, ja itse paikalla lippukassojen luona on aina jaossa museon pohjapiirroksia ilmaiseksi. Niistä hahmottaa kokonaisuuden eri rakennukset, kulkureiti ja osastot.

Parasta aikaa museossa vierailuun on varmaan syksystä alkukevääseen, jolloin turistimassat ovat huomattavasti pienemmät eikä sisäänpääsyyn jonottamiseen yleensä mene valtavasti aikaa. Kannatta huomata, että opiskelijoille (riippumatta opiskelumaasta) on aina ilmainen sisäänpääsy Eremitaašiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8731
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3101
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1534
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      904
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe