Katso uudistuvan Treffit -palvelun Teaser video täältä.

Suomi24 treffipalvelu uudistuu tämän vuoden aikana. Palvelu kätkee sisälleen liudan uusia sekä parannettuja ominaisuuksia. Tule katsomaan video, äläkä unohda tykätä sekä kommentoida! Kerro täällä mielipiteesi videosta ja odotuksista uutta palvelua kohtaan.

http://www.youtube.com/watch?v= OLcso2HpPOw&feature=plcp

Terveisin,
Rasmus, Elina, Mari ja Piia
Suomi24 Ylläpito

23

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just joo. Ei kiinnosta. Ei mulle ole kukaan ennekään vastannut joten mun mahiksia se ei paranna yhtään

    • tämmöistä tänään

      Olipa turha video. Luulin, että siinä olisi kerrottu, mitä uusia ja parannettuja ominaisuuksia palvelu pitää sisällään. Videossa olikin vain pimputuksen säestyksellä laitettu joutavanpäiväisyyksiä laukovat tikku-ukot liukumaan mainoskuvien päällä.

      • Hei,
        videon tarkoitus oli herättää käyttäjien mielenkiinto uudistuvaa treffipalvelua kohtaan ja paljastaa hieman sen tunnelmaa.

        Ominaisuuksista yms. voit lukea tarkemmin esimerkiksi täältä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10986477 ja täältä http://www.suomi24.fi/treffit2012 , mutta parhaiten niihin voi pääsee tietysti kiinni tutustumalla omin käsin treffipalveluun, kun se julkaistaan.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        videon tarkoitus oli herättää käyttäjien mielenkiinto uudistuvaa treffipalvelua kohtaan ja paljastaa hieman sen tunnelmaa.

        Ominaisuuksista yms. voit lukea tarkemmin esimerkiksi täältä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10986477 ja täältä http://www.suomi24.fi/treffit2012 , mutta parhaiten niihin voi pääsee tietysti kiinni tutustumalla omin käsin treffipalveluun, kun se julkaistaan.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24

        Kuinka kauan kestää, että kuva tulee profiilin? Toista päivää odottelen ja olen vielä maksanut palvelusta.. Ei kiva, kun maksaa ja ei saa kuvaansa näkyville :(


    • 6346297493497364

      eli voimme olettaa ettei treffit toimi pitkäänaikaan kunnolla niinkuin "uudistusten" jälkeen tapana on ollut

      • merrin1

        ei koskaan toimi


    • useinpätkiiyhteys

      kunhan jatkuvat proxy errorit saataisiin ensin pois. Siis viis muista hienouksista kunhan yhteydet pelaisivat ensin kunnolla...

    • 18+5

      Hianoo! Ameriikankielistä ääntä ja ulkomaanpellejä, sellaisia mainosten näköisiä kikkaratukkia loikoilemassa siellä sun täällä. Tästä on tällaisen suomalaisen pottunokan sujuvaa häipyä takavasemmalle. Vanhakin Treffit on jo aiheuttanut riittävästi alemmuudentunteita, traumoja, tilapäistä mielialan laskua ja lopulta tulin "fiksun, luotettavan" höynäyttämäksi.

    • Lyhyt video ja imelä. Rakkautta ja sillee, joo. Jäi pointti epäselväksi, mutta jatkakaa. Ihan hyvää hommaa teette.

    • "rakentavaa"

      Niiin,jotenkin tyypillistä Suomi24 palautetta;vittuilua ja loukkauksia.Mitä jos joku heittäisi jotain asiallista mitä haluaa tai mitä odottaa yms.Se tuskin on epäselvää kenellekään että jotkut ei löydä seuraa,silloin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mitä sitä oikeasti etsii.Joskus se vastaus voi löytyä ihan itsestään ;)

      • "rakentavaa"

        VOISIKO siis joku ylläpidon miinuspeukkuperseistä sanoa jotain hyvää??

        kuten "puumalli tuli takaisin, kun sitä pyydettiin# :D


    • Hieno asenne

      Ylläpito, miksi aiempi samansisältöinen viestini ei näy?

      Saatte palautteeni: osoitettu ylläipidon jokaiselle luuserille


      Negatiivisella asenteella eteenpäin.. ei taida elämäsi muutenkaan ottaa tuulta purjeisiin.
      Taitaa suomi24:n kaikissa profiilissasikin näkyä epätoivo ja surkeus.

      haistakaa pitkä paska, häirköikoiden suojelijat ylläpidossa.

      ps. olen mies..naisillahan nuo treffipalstat tietty toimii vielä paremmin ; )

    • olihan se liian hyvä

      Sokkotrehffit takaisin,onko se mahdollista,voitteko vastata????

      • Hei,
        sokkotreffejä ei valitettavasti voida tuoda takaisin palveluun.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24


    • Normimiäs

      Eli tarjotaanko nyt naisille uusia hienoja tapoja olla vastaamatta miesten yhteydenottoihin?
      Ei nykyisessä Treffeissä ole mitään muuta vikaa kuin että viesteihin ei vastata juuri koskaan. Ongelmana tuntuu olevan että väärät ihmiset ottavat väärällä tavalla yhteyttä.

    • Must ur Boy

      Oishan se kiva saaha tuheroo mut empä usko että moinen onnistuu suomi24:n avulla. Kiitos mutta ei kiitos!

    • m.K..

      Kuka voi luottaa Suomi24jään? Niin masentava palvelu ja sitten vielä täysin valvomaton deitti

      "Pysy mukana – paljastamme täällä joka tiistai yhden uuden ominaisuuden!"

      Tulee mieleen ,ettette osaa edes koodata vaan pitkitätte jotta saisitte lisäaikaa.

      YLEENSÄ ohjelma tehdään ensin valmiiksi ja paljastetaan sitten. Mutta suomi24ssä itse, paljastetaan miten halutaan kaikki.,

      ja katsokaa avauksen miinuspeukkujanne : kannattaako edes avata? Itse en maksa tuosta paskapalvelusta mitään, koska sehän tulvi nigerialaishuijareita, kun viimeksi sitä käytin!

    • huilu1

      Onkohan palvelin muutunut paremmaksi? Jokohan treffeille pääsisi ruuhka-aikoinakin? Onkohan sieltä saatu ne peräkammarin poikaa kusettavat ryssät pois? Ehkä lisää maksullisia ominaisuuksia?
      Kyllä sieltä haluamansa on saanut tähänkin saakka. Uudistuksilla on taipumus vain huonontaa palvelua.......

    • zmirre

      Minä löysin täältä niiiiiin ihanan ihmisen. Kiitos teille.

    • Nolo Sika

      Ei kauhian hyvin toimi teidän treffit, kuuma misu "YH87" on pyörinyt nyt pari kuukautta mainoksissanne, kyllä tommonen misu seuraa löytäisi.

      Voisitteko tehdä myös videon siitä, miten pääsee käyttämään uutta puunäkymää?

    • Yleisesti

      Suomi24 on avannut oven toiseen maailmaan. Tavallinen kansalainen voi kirjoittaa tavallisista arkielämän asioista. Aiemmin esim. lehdistö sensuroi lähes kaikkea kirjoittelua.

      • Yleisesti

        marsilaisiahan ylläpito onkin..


    • entinen käyttäjä

      videolla "anna meidän auttaa"

      Itse pyysin apuanne puumallin takasin saamiseen, ja annoitte bannit.

      Te olette terroristejä, ette auttajia -ylläpitäjät

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe