Onko tuo senda drd pro matalin malli derbeistä ? Istuinkorkeus kyseisessä mallissa 850mm. Onko muilla malleilla vielä matalempia MOPOJA ? Olen siis kohta viistoista vuotta täyttänyt tyttö ja oon saamassa keväällä mopon, mutta ongelma on mun pituus vaivaiset 157cm. Olen kuullut että derbejä pystyy madaltaa onko totta ja pystyykö madaltaa himassa vai pitääkö viedä jonnekkin korjaamolle ?
En siis halua skootteria tai mankeja.
Derbi senda drd pro, kiireellistä kysyttävää !
9
1663
Vastaukset
- toinentyttötäältä
Itsekkin haluaisin tietää asiasta..elikkä vastauksia tulemaan te kokeneemmat :)
- jokuedes
Vastauksiaa ? kiire.
- 43twgrsvd
miks et osta vaa skootterii,mankii tai pv?? teet elämäs paljo helpommaks tai polini kans on iha hyvä
- 74578
No niillä sm renkailla (siis niillä "katurenkailla", you know) kaikki esim. Derbin mallit on aika samankorkuisia. Siitä madaltamisesta sen verran että siihen siis pitää ostaa uus madallusiskari jonka pystyy asentamaan kotona jos on perheessä tai tuttavissa joku osaava tyyppi. Tai jos helpommalla haluaa päästä niin käyttää vain lähimmässä merkkikorjaamossa laitattamassa sen.
- Derbimyyjä
Ihan vinkkinä kerron, että Drd prossa on säädettävä iskari ja kun laittaa pehmeimmälle säädölle, niin laskee päälle istuessa todella matalalle, muuten tuo mopo on melko korkea, Esim oma senda x-race 2010 on matalampi (joka olisi myynnissä)
- mopoalokas
No pystyisikö vähän alle 160cm tyttö sillä ajelemaan ja paljos maksais ? :)
- moponomistaja
Derbit on ihan pas**ja
- derbin omistaja
riippuu derbistä
- derbin omistaja
DRD PRO on paras derbi sen takii koska siinä on säädettävä takaiskari, muissa derbeissä ku on se paska perus takaiskari, joho tarvii koropalan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749