watta? mp3 ei toimi?

kinneas

mp3 soitin ei toimi sen jälkeen kun siitä on poistettu pari biisii? eikä se vika oo ees muisti kortissa koska kaverin gagella mun korttilla soitin vielä toimii... se ei vaan suostu äänittämään biisejä radiosta eikä ees kaapelin kautta esim radiosta! soitin ei tee muuta kuin KÄYNNISTYY ! meneeköhän takuuseen? onko kellään muulla ollu samanlaista probleemaa?

7

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan (R)

Ei oo ollu. Vie se takas sinne liikkeeseen ja pyydä uus! Eiks jeh?...!

• Unet hukassa...

Kokeile painaa 7 tai 5. Siinä oli joku numero kumminki millä sen pitäis alkaa toimaan. Kandee kysellä www.allaboutsymbian.comista, voin kyl ettii jos jaksan.

• joo

Mulle ei oo ku mul ei oo sitä enkakea. toivottavasti auttoi?

• cocktail

Mulla oli sama ongelma, ei pystyny nauhottammaan mittään ja ei koko mp3 soitin etes käynnistyny.. siihen tuli semmonen järjestelmävirhe-ilmotus! vein huoltoon ja meni takuun piikkiin mut ei ne siellä sitä ongelmaa löytäny. koko kännykkä formatoitiin ku ei muuten korjaantunu

• ongelmii

mulla toimii soitin, mut känny sekos joku kk sitten ku olin laittanu www.allaboutsymbian.com ista pelejä ja FExplorer-ohjelman kaikki puhelimen muistiin, ni se ei suostunu menee päällä enää sen jälkee ku akku oli loppunu.. latasin pari tuntii mut siihen vaa sytty valo ja sit sammu. ne tyhjenti huollossa kokopuhelimen ja su rupes toimii.. vituttaa vaa ku oli myös 3tilattuu pelii sovelluksissa.. hukkaan meni joku 15e.. nii nyt ne kaikki on muistikortilla ja känny toimii hyvin..

• Tarvitsee apua n-gagen kanssa

Mul on vähäsen erilainen ongelma mun n-gages, kun pistät jonkun biisin soimaan,niin kuuluu pelkkää kohinaa.. Osaisko joku auttaa??

• heiminä

Meikällä on sandiskin sansa fuze ja kun käynnistää laitteen niin näyttö on ihan valkoinen ja ei ole mitään tietoa mitä sille on tapahtunut. Musiikkia voi kuunnella, mutta on hieman vaikeata etsiä musiikkikansiota aina!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2479
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      73
      2324
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1314
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      113
      1134
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      233
      997
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      864
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      799
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe