watta? mp3 ei toimi?

kinneas

mp3 soitin ei toimi sen jälkeen kun siitä on poistettu pari biisii? eikä se vika oo ees muisti kortissa koska kaverin gagella mun korttilla soitin vielä toimii... se ei vaan suostu äänittämään biisejä radiosta eikä ees kaapelin kautta esim radiosta! soitin ei tee muuta kuin KÄYNNISTYY ! meneeköhän takuuseen? onko kellään muulla ollu samanlaista probleemaa?

7

2338

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan (R)

Ei oo ollu. Vie se takas sinne liikkeeseen ja pyydä uus! Eiks jeh?...!

• Unet hukassa...

Kokeile painaa 7 tai 5. Siinä oli joku numero kumminki millä sen pitäis alkaa toimaan. Kandee kysellä www.allaboutsymbian.comista, voin kyl ettii jos jaksan.

• joo

Mulle ei oo ku mul ei oo sitä enkakea. toivottavasti auttoi?

• cocktail

Mulla oli sama ongelma, ei pystyny nauhottammaan mittään ja ei koko mp3 soitin etes käynnistyny.. siihen tuli semmonen järjestelmävirhe-ilmotus! vein huoltoon ja meni takuun piikkiin mut ei ne siellä sitä ongelmaa löytäny. koko kännykkä formatoitiin ku ei muuten korjaantunu

• ongelmii

mulla toimii soitin, mut känny sekos joku kk sitten ku olin laittanu www.allaboutsymbian.com ista pelejä ja FExplorer-ohjelman kaikki puhelimen muistiin, ni se ei suostunu menee päällä enää sen jälkee ku akku oli loppunu.. latasin pari tuntii mut siihen vaa sytty valo ja sit sammu. ne tyhjenti huollossa kokopuhelimen ja su rupes toimii.. vituttaa vaa ku oli myös 3tilattuu pelii sovelluksissa.. hukkaan meni joku 15e.. nii nyt ne kaikki on muistikortilla ja känny toimii hyvin..

• Tarvitsee apua n-gagen kanssa

Mul on vähäsen erilainen ongelma mun n-gages, kun pistät jonkun biisin soimaan,niin kuuluu pelkkää kohinaa.. Osaisko joku auttaa??

• heiminä

Meikällä on sandiskin sansa fuze ja kun käynnistää laitteen niin näyttö on ihan valkoinen ja ei ole mitään tietoa mitä sille on tapahtunut. Musiikkia voi kuunnella, mutta on hieman vaikeata etsiä musiikkikansiota aina!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      820
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe