Blue1 lopetti liikennöimisen Oulu-Helsinki välillä syyskuussa. Olin varannut jo kesällä netin kautta liput marraskuulle kyseiselle reitille. Minulle ei ilmoitettu mitään lentojen peruuntumisesta tai mitään muutakaan yhteydenottoa ei ole asiasta tullut edelleenkään, vaikka lentopäivämäärä on jo mennyt. Ihme toimintaa. Jos en olisi lukenut uutisia en olisi tiennyt lentojen peruuntumisesta ja voinut varata uusia lippuja kilpailijalta. Uutisissa mainittiin, että lentoyhtiö ottaa yhteyttä asiakkaisiin, joten en siksi itse ottanut aluksi yhteyttä blue1:seen. Sitten kun kokeilin nettisivua, josta rahoja olisi pitänyt saada takaisin se ei toiminut ja nykyäänhän sitä sivua ei enää ole olemassakaan tietenkään. En siis varmaan koskaan saa rahojani takaisin, kun koko lafka menee konkkaan kumminki. Olen kyllä yrittänyt ottaa yhteyttä SAS:iin muuta kautta, mutta eiväthän ne tietenkään vastaa, koska eivät halua palauttaa rahoja. Mielestäni lentoyhtiön kuuluisi ottaa minuun yhteyttä asiasta, eikä olettaa että minä jonotan maksullisiin puhelinpalveluihin.
Risuja sietäisivät saada koko porukka, kun ryöväävät köyhältä rahat, sen verran köyhänä elellään, että kysesten rahojen puuttuminen näkyy varmasti jääkaapin sisällössä.
Oulu-Helsinki
-Minavain-
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2847888Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582419Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17732026- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631200