Matinkylässä, ensin pari kuukautta työelämänvalmennuksessa ja sen jälkeen palkkatuella, onko kokemuksia? Jos ei tuosta niin voi kertoa ihan mistä tahansa kierrätyskeskuksesta millaisia kokemuksia on.
Espoon kierrätyskeskus työpaikkana
10
1596
Vastaukset
- 11-11
Jätin menemättä autonkuljettakasi (kierrätyskeskukseen), kun sain palkan ja työpäivän pituuden.
Ei se ihmeellistä duunia ole, joku saattaa tykätäkkin.
Se kunnallinen TES ei vaan ole oikein mistään kotoisin, kun sieltä vielä etsitään kaikkein alin mahdollinen palkka.
Jos se tuntipalkka nyt kuitenkin kelpaisi, niin 6h päivistä on se ilo, että asumistuki ei välttämättä pääse laskemaan. - fgdfgfgfds
Minusta olisi ihan kiva olla kierrätyskeskuksessa jonkin aikaa, koska kierrätys on aina ollut omakin filosofiani, ja nurkistani sen näkee. Menettäisinkö kuitenkin "imagoni" työkykyisenä ihmisenä, jos menisin sellaiseen työhön, orjapalkalla ilmeisesti? Kelpaisinko enää koskaan työnantajille? Eihän minun tietysti tarvitsisi mainita sitä CV:ssä...
Kirpparillakin olisi kiva olla töissä. Minulla on vain niin outo matikkapää, vaikka olen muka mensalainen, että tekisin varmaan niin paljon virheitä, että saisin potkut. Muuten pitäisin siitä. Oikeastaan voisin hakeutua muutamiin paikkoihin, ihan huvikseen. Jäisiköhän siitä kuitenkin luuserin leima otsaan? Palasin Suomeen vasta puolisen vuotta sitten, siihen asti koko elämäni töissä. - risuaita1
Kyllähän näitä kommentteja kuulee. Mutta pääsääntöisesti meillä homma toimii hyvin. Saimme Matinkylän kierrätyskeskukseen uuden ja alalla pitkään toimineen Myymäläpäälikön joka hoitaa työnsä mallikelpoisesti.....
- KKeskus
Tunnen yhden tyypin kierrätyskeskuksesta ja eipä näytä hommat paljao painavan. Lunkkia hommaa jota kaiketi kestää vuoden.
- Anonyymi
Terveydenhuollossakin on lunkkia hommaa ja suojatyöpaikka kestää ja pysyy.
- Anonyymi
Pomot saavat muhkeat tilipussit ja bonukset päälle, kun orjuuttavat ihmisiä. Ihan kamalaa!
- Anonyymi
uLLATUSTA!
- Anonyymi
MINÄ en kierrätä mitään. No, tyhjät oluttölkit ja viinaputelit sentään.
167-176 - Anonyymi
Orjatyötä, joka täyttää ihmiskaupan määritelmän
- Anonyymi
Ystävällä koronatartunta käytyään kilon kierrätyskeskuksessa, oli joku asiakas yskinyt lähettyvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214