Black ops 2 on surkein cod ikinä

mw2 ainoa oikea

Kyseinen peli on todellinen floppi. Lagaa, huonot perkit ja mapit. Valitettavasti ennakkotilasin koko pa*kan. Älkää ostako jos ette sitä virhettä ole tehnyt viellä !!

11

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ops1 rulez

Totta, älkää vaan menkö ostamaan. Kadun sitä ja rahat menivät aivan hukkaan. Ja turha tulla inisee että en osaisi, k/d:ni on 1,84.

• mee vittuu pentu

VOI VITUN 11v PENIKAT!!!!!!!!!! OON TÄN SANONU TÄL FOORUMIL AINAKIN 60 KERTAA: SE ON MIELIPIDE ASIA MISTÄ KUKIN TYKKÄÄ!!! SAATANAN HOMOT PAINUKAA SINNE HABBOONNE!! itellä ei lagaa, perkit on loistavia ja mapit hyvin monipuolisia.. jossain voi sniputtaa, jossain vetää haulikolla jne... " Älkää ostako jos ette sitä virhettä ole tehnyt viellä !" huoh... mee kasvaan saatanan homo penikka...

• lol

Itse kyllä olet se 11 vuotias kakara, huomaa jo kielenkäytöstä ja caps lockista :D

• I love you bo2

Älä mitään Cod bo2 se on paras

• jabez1

Black ops 2 ja nyhräys osiot? Miksi ihmeessä pelissä pitää muuttaa "gengreä" välillä? Itse en pidä todellakaan peleistä jossa ryhmiä käskytetään juoksemaan tiettyyn (maalatuun) pisteeseen...

Muutoin peli on namia ääniltään ja silmäkarkkia jopa 3D mahdollisuudella!!!
      Itse käytän Samsung TV lasit yhdistelmää ja ok tunnelma.

• Hyväseon

Lagi on kyllä ongelma, mutta muuten ei ole valittamista. Perkit ovat hyviä, aseet suht tasapaionoisia, vaikka SMGt on turhan hyviä(ehkä johtuu siitä, että pelaan 3 palkin yhteydellä?) Räjähteitä on paljon, mutta ei haittaa koska Flak Jacket. Peli on MW3 haastavampi myös multiplayerissä, joka aiheuttaa jonneille ahdistusta, enää kun ei voi pärjätä pitämällä nappia pohjassa silmät kiinni ES toisessa kädessä...

Campaingia en ole pelaillut, mutta näyttää muutamaa kohtaa lukuun ottamatta aika hyvältä. Itse en noista komennus ja lentotehtävistä oikeen perusta....

Suosittelen kyllä peliä, mutta vaikeusasteen takia en enisCoDisksi

• lolz1

Mut mw2 vie kaikki codit satanolla ei mul muuta :D

• mielipide asia

Black ops 2 on ainoo peli johon tuli tää map pack jos on ase se on niin paras

• rolfnano

En vain voi ymmärtää ihmisiä ketkä ylistävät jotain Black Ops 2:sta "parhaammaksi peliksi ikinä". Yleensä sellaisilla ihmisillä ei ole kokemusta paljoa erilaisista peleistä.
      Tietenkin kyseinen asia on mielipide kysymys.

• Kokeilkaa muutakin

Eh? Vaihtakaahan jo peliä. Call of Duty World At War oli ainoa CoD joka oli hyvä, ja omaan kaikki CoD:it. Nämä "Modern Warfaret" ja "Black Opsit" on jo mennyt säälittäviksi. Tehty samalla paska enginellä yms.. Kokeilkaa vaikkapa Crysis 1:stä tai kolmosta ne on hyviä grafiikaltaan ja taktisia pelejä.

• hdjdjdjddjjdjd

Oon pelanu bo2 yhteensä 49pv 13h ja 20min ja tappoi 350k vähä yli ja vielki jaksaa pelaa joka päivä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe