hei

löytyykö keskisuomesta lyhytkasvuista naista vapaalle 47v 175 78 miehelle?

13

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonsellasta

Ei tämä ole mikään treffipalsta!
      Täällä olisi tarkoitus keskustella asiallisesti lyhytkasvuisten asioista ja elämästä, johon kuuluu paljon muutakin kuin seksi ja kumppanin hakeminen.
      Työ, koulutus, lastenkasvatus, harrastukset, matkustelu, terveys, vanhempi-lapsi suhteet, sisaruus- ystävyyssuhteet ym. ym. ym.
      Aivan niin kuin kaikilla ihmisillä!

• jönispä

eli kaikki muu normaali keskustelu on sallittu, mutta aivan normaaliin elämään liittyvä puolison tai seuran etsintä ei ole sallittua...aika jännää =)

Tiedoksi...myös nuo yllämainitut asiat ovat keskustelun alla "kaikilla ihmisillä"... paitsi näköjään täällä lyhytkasvuisten palstalla

• Juu, mutta...

Eivätkö lyhytkasvuisetkin saa hoitaa nämä asiat ihan tuolla "ihmissuhteet" puolella? Vai pitäisikö minunkin ruveta huutelemaan esim. insinööriseuraa teknologiaosastolta? Tällä palstalla keskustellaan lyhytkasvuisuuden vaikutuksista elämään, ja käsittääkseni puolisonhaku ei ole tällaista lyhytkasvuisuuden mukanaan tuomaa ekstraa?

• pitkis..

Seksi ja seurustelu näkyy olevan lyhytkasvuisille tabu jostain syystä.

• ----

Joillekin ei kaikille.
      Aloittajan viestistä tulee mieleen, että hän etsii pientä naista vain ja ainoastaan viihdykkeeksi, ja tuskin kukaan ihminen pitkä taikka lyhyt haluaa olla vain viihdyke.

• ollakkovaieiköolla

Löytyykö suomesta ihan tavallista, hyvän itsetunnon omaavaa herrasmiestä (lyhyt tai pitkä, ei väliä) joka on valmis pitempiaikaiseen suhteeseen lyhytkasvuisen naisihmisen kanssa ja haluaa elää hänen kanssaan ihan normaalia elämää, niin kuin kenen tahansa naisihmisen kanssa. Iloineen, suruineen, sukulaisineen ja ystävineen, kummankin opiskelu- ja työhuolineen ja iloineen. Tavallisen arjen elämistä, lomilla matkustelua, tai mökkeilyä, kummankin harrastuksia. Lasten kasvatusta, päivähoitohuolia, kouluun menoa ja myöhemmin opiskelua, heidän itsenäiseen elämään opettelua seurusteluineen ym. Ja sen jälkeen elämää isovanhempina ja eläkeläisinä ym.
      LÖYTYY, TODISTETTAVASTI LUKEMATTOMIA!!!!
      Nämä pariskunnat ovat löytäneet toisensa sieltä mistä ketkä tahansa parit. Opiskelun, harrastusten, työn tai jonkun muun asian lomassa, myös ravintolassa tai lomareissulla.
      Siksi nämä täällä lyhytkasvuisista naisista seuraa hakevat jutut tuntuvat aika esineelistäviltä, eivät nämä tyypit hae ihmissuhdetta vaan viihdykettä itselleen.

• bisnes idea

eikun haluaisin tehdä kääpiö lapsia. Mulla on sellanen firma, missä on sellasia hommia, että pitäis olla lyhyt. Ja syöhän kääpiöt varmaan vähemmän.

• peiniolento

Tuollainen isokokoinen mies etsii etselleen kääpiönaista koska kokee pienen naisen olevan vasta jotenkin teini tms.

Ymmärrän jos pieni mies hakee pientä naista mutta se että isot miehet etsii pieniä on jotenkin kuvottavaa.

• Vilpertti

Heippuli, ite oon 182 cm ja olis kiva saada kaveri lyhytkokoisesta miehestä, oon bi-henkinen. [email protected]

• tolloo
        Vilpertti kirjoitti:

Heippuli, ite oon 182 cm ja olis kiva saada kaveri lyhytkokoisesta miehestä, oon bi-henkinen. [email protected]

Koolla ei o välii. Vaa miten sitä ...

• Vilpertti kirjoitti:

No hei!

olen 147 cm pitkä mutta kalu on 20 cm ja paksu! uskallatko ottaa tähän TOP-mieheen yhetyttä?

• Vilpertti
        [email protected] kirjoitti:

No hei!

olen 147 cm pitkä mutta kalu on 20 cm ja paksu! uskallatko ottaa tähän TOP-mieheen yhetyttä?

Moro

Laitoin sulle postia

• jhlo

vetäkää handuu ei täältä kuitenkaa saa ku vitutuksen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45231
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25986
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      324
      15673
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      10823
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      169
      10802
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9641
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      222
      6489
    Aihe