Näyttö = TeleVisio ?

ne termit, ne termit

Onks' siis nykyjään sen ennenwanhaisen laatikon,
jossa tv-kanavien kuvat liikkuu,
niin sen onks sen nimi vaan 'näyttö'.
Eiks' sen nimi ennää oo Televisio?

En meinaa löytää S24:sta keskustelua, jota tarvitsisin, kun olen tv:n ostoaikeissa. Jos mä ostan näytön, niin huiiiii, jollei siitä näykään tv-kanavien lähetykset!

Apu aloittavalle tv:n ostajalle, pliis.

5

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfefsefef

      Väärällä palstalla olet. Suomi24:stä ei välttämättä löydy edes palstaa kaikelle kulutuselektroniikalle. Nykyään tosi ero TV:n ja tietokonenäytön välillä on hämärtynyt, mutta vieläkään perus tietokonenäytössä ei ole TV vastaanotinta.

    • lediäteeveehen
    • ne termit, ne termit

      Ap. Tässä. Aloituksessani oli vähän huumoriakin...
      Tässä välillä olen kovastikin käynyt netillä katselemassa televisioita.

      Jänskä juttu, että ihan tuota samaa, jonka 'lediäteeveehen' ehdotti, mä olen esim. eilisen päivän tuijotellut koneellani! Se onkin just nyt mulla ykkösenä ajatuksissani! Hyvä. Jätkäsaaren Verkkokaupassa niitä just olisi. Menenkö hakemaan?

      Löysin kyllä outoja/huonoja kommentteja Samsungeista, ettei ne olisi varmoja ollenskaan, eivät toimi niinkuin pitäisi ja on puutteita tietyissä toiminnoissa, kuten näyttää mikä ohjelma menossa, kanavanvaihto hidas, tekstitysongelmia, monimutkainen texti-tv. Ja, mulle itselle EPG olisi tosi tärkeä ohjelmatietojen takia, ei jaksais aina läppärilläkään olla niitä tutkimassa. - Tullut negatiivinen kuva Samsungeista!?

      Kiinnostaisi esim. Sonykin (tai Brava), mutta siihen nykyään laitettu kaksi jalkaa, kuin varpaat leveälle. Mulla pienessä tilassa tarvii olla tuo yksijalkainen 'levyn' päällä!

      Philipsin haluaisin taas, mutta tuotanto lopetettu.

      Hei, onko sinulla käytössäsi jo tuo mainitsemasi Samsung 27"?

      (tää on nyt 'väärä' palsta, mutta kuitenkin :)

      • joopa.

        Samsungia kiinnostaa vain myyntimäärät, laatu on sitten mitä on. Heitä ei juuri hetkauta vaikka miljoona töllötintä palautettaisiin viallisina.


    • lediäteeveehen

      Älä nyt ihan suoraan käy hakemassa vaan käy paikanpäällä ja ota tuntumaa laitteeseen. Muiltakin valmistajilta löytyy tv-näyttöjä, esim. LG:lta ja Viewsonicilta. Vertaile rauhassa - se kannattaa.

      Itselläni ei ole tuota mainitsemaani mallia ja hainkin sen vain netistä ihan yhdeksi vaihtoehdoksi. Muutama Samsung on tällä hetkellä käytössä - toinen 4-vuotta käytössä ollut valkoinen 32-tuumainen lcd-tv ja 23-tuumainen tv-näyttö muutaman vuoden ajan. Kummassakaan ei ole ollut toiminnan tai teknisen laadun suhteen mitään ongelmia. Toki luin Suomi24-sivustolla olleet kirjoitukset Samsungin huonosta laadusta, mutta ainoat asiat jotka voin vahvistaa niistä ovat kaukosäätimen toiminnan vaatima tarkka suuntaus ja tietty epäloogisuus käyttöliittymässä. Muuten laitteet ovat toimineet hyvin ilman mitään virheitä niin kuvanlaadussa kuin toiminnoissaankaan. Lisäksi käytössä on myös Samsungin laser-tulostin, joka sekin tekee mitä lupaa.

      Massatuotannosta huolimatta laitteet ovat aina yksilöitä ja komponenttien laadussa on aina vaihteluita, joten ns. maanantaikappale voi osua kohdallesi. Mitä tietysti kukaan ei haluaisi joutua kokemaan.

      Noin yleisesti oman kokemukseni mukaan Samsungin laitteet ovat ihan yhtä laadukkaita kuin muidenkin valmistajien tuotteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe