Kiperät korjaukset. Neuvoja pliis...

pää-valopää

Moikka vaan kaikille . Mulla on tässä työnalla pari vetskupyörää. Suzuki GT 750 ja 250cc Pannonia.
Suzukissa on venttiilivika ja Pannikan pata pyörii väärinpäin.

Missähan ois se guru joka neuvoo noiden korjaukset ?

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guruko

      Eikös tuo Suska ole 2-tahtikone, joten mitähän venttiiliä tarkoitat? Jos se on renkaan venttiilli niin eiköhän tuo vaihtamaalla tule kuntoon.

      Pannoniassa on sytkät pielessä.

    • yksi seitsemästä

      Huono provo oli, kertakaikkiaan, mutta tosiaan, Suikassa kannattaa vaihtaa venttiilit, niitä saa rengasliikkeestä yms.
      Jos taas eteenpäin kulkevan moottoripyörän kampiakseli pyörii ns. väärinpäin, on se osoitus siitä, että ensiöveto on rattaiden sijasta hoidettu ketjulla, jolloin kampura ja vaihdeakseli pyörii samaan suuntaan ja vetari taas ns. oikeaan suuntaan....

      Näin tää homma on.

    • toimii se

      Provo tai ei, niin 2-tahtikoneen saa pyörimään väärin päin esim. ottamalla mäkistarttia takaperin. Poikasena laitettiin kaverin mopo näin käyntiin kun ei uskottu. Tietty polkimesta pitäisi lähteä oikeaan suuntaan...

    • aloittelia.

      Pystyykö 4 t moottoriin vaihtamaan männänpalauttimen jouset pakoaukon kautta, vai onko sylinteri porattava uudella männällä ?

    • Joo, joo

      Kyllä pystyy vaihtamaan! Laitat vain riittävästi vaseliinia sormiisi. Ota kuitenkin ensin se alapäästä irti ettei laturi hajoa.

    • Näppärät sormet

      auttaa kummasti vaikeissa korjauksissa.
      Mä jouduin tallittomana tuomaan soliferin kerrostalon kolmanteen kerrokseen, kun piti vaihtaa männäntapin sokka.
      Eihän siinä mitään, mutta kun hukkasin huoneiston avaimet ja ennenkuin talkkarifirma kerkes lumitöiltään ovea avaamaan, niin askartelin korjauksen postiluukun ja pakoputken kautta.
      Onnistui kyllä, mutta kuten todettua, sormet kannattaa rasvata hyvin.

      Ei meinaan sirise enää !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe