S&W 686 .357 magnum revolveri 2,5" piipulla. Vähän ammuttu ja hyväkuntoinen. Sopiva moneen käteen ja mahtuu pieneen tilaan hyvin (esim. kotelo paidan alla), 6 patruunan rulla (käy myös kilpa-ammuntaan). Hintaa pyydän vain 300€ kun lupia vaikea saada, eikä kysyntää oikein ole.
Myyn
6
260
Vastaukset
- Erkki Nimim
Ostan mielelläni, paita minulla jo on jotta voin kuljettaa sitä paidan alla. Mitäs kilpalajeja tuollaisella voi ampua?
- Isopistoolia
joskin aika lyhyt näyttää olevan tuo piippurustinki.
Mutta kyllä sillä .38 spesiaalia WC-luodilla hyvin ampuu tarkkakätinen mies.
- Erkki Nimim
Tarkat kädetkin löytyy. Kokeiltu vessassa. Ilmeisesti tällä aseella ammutaankin vain WC-tiloissa. Löytyykö siihen KH-luoteja, ampuisin mielelläni myös kylpyhuoneessa.
- Mahd. ostaja
Missäpäin Suomea Smitti on?
- Mahd.kostaja
Fonectan mukaan Smithejä löytyy seuraavilta paikkakunnilta:
Helsinki (43)
Vantaa (26)
Perälä (11)
Yttermark (11)
Espoo (9)
Jyväskylä (7)
Oulu (6)
Tampere (5)
Turku (5)
Hyvinkää (4)
Mitä muuten teet tällä tiedolla? - Mark Shitti Raasepor
Minua kiinnostaa juuri nuo yttermarkin smithit !
2.5 tuumaa on juuri sopiva mitta, ei ainakaan paljoa pidempi kuin minulla, paksuutta ei vaan ollut mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?612396Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411163Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283699Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082819Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132318Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955