Hei!
Tietäisikö kukaan voiko Lumia 610 käyttää geokätköilyyn, eli voiko sinne syöttää kordinaatit? Jos voi,miten?
Kiitos:))
Lumia 610 + geokätköily
1
363
Vastaukset
- ransa
Onko sinulla jo käytössä Marketplacesta ilmaiseksi ladattava Geocaching Live? Se on ehdoton työkalu ja hyvä sellainen. Sinne voit tallentaa kätköjä, jotka sitten näkyvät aloitus valikossa ... -> Backpack -> Offline caches. Voit tehdä sinne listoja, joihin voit tallentaa esim. eri alueiden kätköjä. Tämä käy kätköä tallentaessa. Ohjelma kysyy aina, haluatko tallentaa olemassa olevaan listaan, vai haluatko luoda uuden, ja silloin voit itse nimetä ne tai ohjelma nimeää ensimmäisen tallennettavan kätkön nimellä koko listan.
Kun sinulla on joku esim. mysti tallennettuna, itse kätkön koordinaatit eivät vie oikeaan paikkaan, joten voit tallentaa sinne lisäpaikan seuraavasti: avaa kätkö -> valitse sen näyttö kartalla kartan kuvasta -> paina lippu-kuvaketta (create wpt eli waypoint). Voit antaa waypointille nimen. Itse nimeän ne mysteissä kätköksi, koska joskus voi tarvita tallentaa esim. parkkipaikkoja näin etukäteen. Syötä koordinaatit, mutta ÄLÄ paina "my location" tai "cache location", koska silloin se vaihtaa koordinaatit jommaksi kummaksi niistä. Kun olet syöttänyt numerot, paina vain tallennusta.
Kun haluat suunnistaa kätkölle, ohjelma näyttää aina etäisyytesi kätkötietojen kätköön, jolloin napsauttamalla waypointin lippukuvaketta kartalla saat näkymään etäisyytesi siihen oikeaan sijaintiin.
Ole hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096