Meille tulee uusi (pienehkö) koiravauvaa muutaman viikon päästä ja nimeä kovasti katsellaan, että löytyisi sopiva...Millaisia ehdotuksia muilla ja jos on koiria, kertokaapas niiden nimiä:)
koirien nimistä :)
12
220
Vastaukset
Vaikea sanoa kun ei tiedä rotua/rotuja tai edes sukupuolta :)
Täällä asustelee kääpiöpinseritytöt Bella ja Daria- hihhei
Tämä on poika ja sekarotuinen, mutta isässä on kääpiöpinseriä ja tiibetinspanielia. emässä muita rotuja. Mutta pientä "mallia" kaikki:)
hihhei kirjoitti:
Tämä on poika ja sekarotuinen, mutta isässä on kääpiöpinseriä ja tiibetinspanielia. emässä muita rotuja. Mutta pientä "mallia" kaikki:)
Kamu, Vexu, Toro, Hymy, Rolle, Dino, Xander, Pyry, Nike, Mata
- koira tyttö
hihhei kirjoitti:
Meillä on sekarotuinen narttu tintti,joo sillä on pojan nimi ja griffon belge uros rölli
- Pthyi!
Miellä Coton-tyttö nimeltään Kukka =).
- seefferit
meidän saksanpaimen narttujen nimet on Hekla ja Nyoko (nyoko on koreaa, ja tarkoittaa lahjaa, koira tuli taloon niin sanottuna syntymäpäivä lahjana)
- MannaBoston
Meille tulee tiistaina pieni bostoninterrierivauva Manna
- januuu
meillä karjalankarhukoira Hyry ja venäjänajokoira Rex ja edesmenneitä koiria oli Vili, Osku ja Tumppi
- Pthyi!
Meillä on vähän yli vuoden ikäinen coton-tyttö. Sen nimi on Kukka =). "Liiiiljaan kuuukka lumivalkoineeeeen...." =D
- Pthyi!
Oho! Olen näköjään vastannut tähän ketjuun aikaisemminkin =D !!
T. Kukan emäntä
- koirasta sen näkee
Minulla ollut Pyreneittenmastiffi/Kaukasianpaimenkoira, Max
Whippet, Leevi
Irlanninsusikoira, Bertta
Ranskanbulldoggit, Rontti ja Vito - Jfgjfu
Meillä havannankoira Leo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805