pokkaria etsimässä

pokkarin etsijä

Minkälaista pokkaria suosittelisitte? Hinta max 400e.
Noviisille olisi tulossa, lähinnä kuvaan koiria ja matkoilla maisemia. Koiria kuvaan niin ulkona kuin hallissa (hieman hämärä). Pokkarin haluaisin sen pienen koon vuoksi. Kiitos jos viitsitte vastailla! :)

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho!

      Pokkaria? Ja kysyt järkkärikameroiden valmistajan palstalta? Nikonille pokkarit ovat olleet pikemminkin pakkopullaa.

    • Tuolla budjetilla

      Ostaisin Nikonin P7100.

      • G15

        Tässä on dpreviewin ( arvostettu digikameranettisivusto ) TOP 5 pokkaria

        Canon PowerShot G15
        Olympus XZ-2
        Panasonic Lumix DMC-FZ200
        Panasonic Lumix-DMC-ZS20
        Sony Cyber-shot RX100

        Valitse noista joku niin et pety


      • Oho!

        Kyllähän tuo kameralta vaikuttaa, mutta ei varsinaisesti pokkarilta. Etsimet ja salamakengät ja pelit – ja kokoa sen mukaisesti! Kutsuisin ehkä kompaktikameraksi.

        Minulle tuo 28 mm kinovastaavuus laajispäässä ei riitä, haluan 24-millisen. Eikä f/2.8 ole yhtä hyvä valovoima kuin f/2.0.

        Minun pokkaritoiveeni täyttää napakasti niin kokonsa kuin ominaisuuksiensa puolesta Canon PowerShot S100. Se lähtee mukaani monesti silloin, kun en viitsi raahata Nikon-järkkäriäni, enkä pysty monestikaan sanomaan kuvista suoralta kädeltä, kummalla ne on otettu.


    • olympuussman

      Itse suosittelisin Olympus Sz-14, loisto vehje ! :)

      • Kaikki Olympukset

        Ovat täyttä kuraa.
        Vältä ostamasta.


    • Toinen ääni

      Tuolle Nikon P-7100 pokkarille. Kelpo kapine, joka käy niin aloittelijan kuin kokeneemmankin käyttöön.

      Miellyttävän selkeä ja ergonominen kamera käyttää. Olen ollut todella tyytyväinen sekä kuvanlaatuun että kameran ominaisuuksiin.

      • Samaa mieltä

        Hyvä se on. Niin kauan kuin sitä vielä saa.
        Uudemmasta mallista P-7700 nimittäin puuttuu optinen etsin.


      • G 15
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Hyvä se on. Niin kauan kuin sitä vielä saa.
        Uudemmasta mallista P-7700 nimittäin puuttuu optinen etsin.

        Hyvä tuo Nikon 7100 on mutta vielä parempia ovat depreviewin vertailun mukaan:

        My Picks: Canon PowerShot G12, Panasonic LX5 puhumattakaan noista uudemmista (kts aiempi viestini)


    • Lumix ja Nikon D5100

      Minulla on pari vuotta ollut reissukamerana Lumix DMC-TZ7. Olen ollut siihen hyvin tyytyväinen, hyvin on matkakuvat onnistuneet. Nyt tuli hommattua lisäksi järkkäri, mutta enpä ole yhtään varma kummalla kameralla seuraavaan reissuun lähdetään. Tuo Lumix on vaan niin näppärä kooltaan ja varsin hyvä ominaisuuksiltaan. Se kulkee matkoillakin joka päivä mukana, järkkäri jää välillä majapaikkaan. Näin arvelen itselläni käyvän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe