Oh no.
Muutama päivä koulun alkuun.
Argh.
Muuten, tehdääs vähän gallupia.
Koska teillä alkaa koulu?(eli mikä päivä)
Meillä alkaa 10.8.
Se on kuulemma aikasin alkamispäivä. Onko se?
Koulu alkaa..
28
1844
Vastaukset
- äää...
meil alkaa 11.8
- mimma
alkaa 16 päivä
- koululainen
mimma kirjoitti:
alkaa 16 päivä
täällä kempeleessä alkaa 16.8.
- Drenzer
koululainen kirjoitti:
täällä kempeleessä alkaa 16.8.
täällä meillä koulu alkaa vasta 17.8 =)
taidan olla onnekas... - minä
Drenzer kirjoitti:
täällä meillä koulu alkaa vasta 17.8 =)
taidan olla onnekas...joo, mullaki alkaa vasta 17.8. mutta ei intoilla: lukio alkaa. paljon enemmän opiskeluu, kauhee kiire, tosi vaikeet kokeet yms.
- tuntematon
mul alkaa 23.8 ......... =)
siistiä!
- gsg
17. päivä...
- ankka
11.8.. hirvee stressi päällä ku se ainainen piina taas alkaa.. aaaarrgght!!! >:(
- Pikkuruinen
ankka kirjoitti:
11.8.. hirvee stressi päällä ku se ainainen piina taas alkaa.. aaaarrgght!!! >:(
Iik... En taida mennä kouluun ollenkaan. Jos kerran alkamispäivä on juuri tuo pahamaineinen perjantai kolmastoista...
- Veera
Elikkä meillä Kuopiossa koulut alkaa vasta 16.päivä...Ihanaa,vielä reilusti yli viikko lomaa!!! Onko muuten vinkkejä miten saisin seiskalla uusia kavereitä?
- Poika
En tiiä mitään muuta keinoo muutaku oot oma ittes (säästyt monilta väärinkäsityksiltä ja ei tuu sekaannuksii).Meet vaan rohkeesti juttelee ja sillee. Jos ei tuu kavereit ni sit ei tuu.
- 8LKauttaja
ite justii menos 8LK oot vaa omaittes. siel on 3 porukkaa 1 "GANGSTERIT" 2 normaalit 3 hiljaiset suosittelen olemaan 2 kanssa :)
- joo
9.8, että revi siittä!
- LovingMemory††
niinkuin jo yhdessä viestissä voi todeta,Kuopiossa koulut alkaa vasta 16. päivä! :)
mutta sitten ne koulut alkaa,ja kamala piina! :o
*hjuiiih*
ysille pitäs jaksaa kiivetä..mutta onneks enää vaan yx vuos peruskoulua ja olen vapaa! :)
tottakai lukioon pitää mennä! :)
sulle,joka kysyit,et miten seiskalla sais frendei...
joudutko vaihtaan koulua,vai etkö pääse samalle luokalle,kuin ala-asteella olevat frendisi?
itse en päässyt kenenkään ala-asteen frendini kanssa,ja olin murheen murtama,koska en tuntenut ketään.
mutta kun olin vain oma itseni,frendei sain tosi paljon ja nykyisen poikafrendinkin sain siltä luokalta! :)
joten,ole vain oma itsesi,älä yritä olla muuta mitä et ole!
jos olet ujo,avaudu hieman kuorestasi!kyllä sinä saat vielä paljon tosi frendei! :)
onnee tulevalle seiskalle!!! :D *XOX* - jep
aika monet amikset alotti koulut jo maanantaina 9.8, poikaysti meni sillon kouluun. Mulla alkaa 16.8. eli vielä tää viikko lomaa...
- John
mul alkaa koulu 10.8..Ei kannata stressata vaikka koulu taas alkaakin...
- Poika
En tiiä. Mun koulu alkaa 16.8 :)
- pipe
Olenko ainoa jolla alkaa 12.8? :D
- PrincessOfDarkness †
mulla alkaa koulu vasta ensviikolla,16.8!
ihanaa,ku vasta niin myöhään..! :)
vielä tää viikko loikoilua ja sit taas koulun penkille! - Mindieh
koulu 16.8.
- Retu
!!!
- Lintilla
molemmat ola pohjosen suunnasta. Eikö se nyt ollut yleinen linja että etelässä alkaa aiemmin kuin pohjosessa.
- teini :D
12.8.
- amba
Tuo 10.8 taitaa olla aikaisin koulun alkamispäivä. Turussa koulut alkavat 17.8
- 11223445
Täällä rovaniemellä alkaa 9.8. siistii!!!!!!
- dumbas
äijä 2004
Meil alkaa 16.8 ja tiiän et keskustelu alko vuonna 2004.
- Anonyymi
Koulu on ihanaa! Varsinkin kesäloman jälkeen ku näkee taas tyttöjä. Oon aika varma että löytyy isompia tissejä ja peppuja ku viimeks ku nähtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102321Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from321897Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1021824
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571142- 1101036
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20913- 54860
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837