Talossa on valokuitukaapeli, jossa 2 megaa kuuluu vuokraan. Talo on uusi, eikä 2 eikä 3 G kumpikaan oikein toimi (ei verkkoa). Minulla on 2 älypuhelinta, joissa on netti sekä tabletti jossa on mokkulan sim kortti. Ei kuulu puhelut hyvin, pätkii, ja katkeilee. Ostin sitten reitittimen ja samalla ostin 50 megan nopeuden. Välillä toimii hyvin, mutta monesti aamulla nopeus on vain 4 megaa. Tosin Elisa tekee huoltotöitä 4.12. asti. Tänäkin aamuna otin Wlanista virran pois ja kaapelin seinästä ja taas takaisin. Kesti jonkin aikaa ennen kuin Wlan oli valmis. Nopeus oli sitten taas lähellä sitä 50 megaa. Siis, mahtaako tuo pieni nopeus johtua Elisan huoltotöistä, vai tekeekö reititin itsessään tuollaista? Wlan on minulle aika uusi asia (pari viikkoa)
onko oikein?
maksan nopeudesta
2
<50
Vastaukset
Nopeudne putoamienn voi johtua Elisan huoltotöistä tai siitä että verkkoasi käyttää jokin muu ( Jos et ole suojannut sitä asianmukaisesti WPA2 suojauksella).
- poika laittoi
Kyllä siinä on tuo suojaus päällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830