Täällä salainen tehtävä.
Mitä, eikö sitä saa sekstailla työaikana?
Sehän luokitellaan normaaliksi toimeksi. Vai onko se vaan normaaleissa töissä sallittava toimi?
http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Seksi virka-autossa toi syytteen Supon etsivälle/a1353563224369
Haloo, haloo kuuluuko?
18
89
Vastaukset
- alle lujaa
Hyvin kuuluu ;DDD
Ei työaikana saa sekstailla, piilossa vois mut ei autossa näkösällä.Ahaa. Se ei sitten ollutkaan valeseksiä eikä salaseksiä.
Ehkä jopa torilla tavataan seksiä, kaikkien näkyvillä.
Ai ai ai. Nyt on salapoliiseilla tarkastelun paikka päivittää ohjeita.
Ei ehkä ollut puhtaat pöksyt pussissa kummallakaan osapuolella tuon erikoisen käytännön vuoksi. Olivatkohan varattuja tahoillaan, kenties.- alle lujaa
mies.modeemista kirjoitti:
Ahaa. Se ei sitten ollutkaan valeseksiä eikä salaseksiä.
Ehkä jopa torilla tavataan seksiä, kaikkien näkyvillä.
Ai ai ai. Nyt on salapoliiseilla tarkastelun paikka päivittää ohjeita.
Ei ehkä ollut puhtaat pöksyt pussissa kummallakaan osapuolella tuon erikoisen käytännön vuoksi. Olivatkohan varattuja tahoillaan, kenties.Ja oliko autossa edes riittävästi tummennetut lasit, salapoliisien täytyis olla tarkempii. Pöksyt pitää puistella hyvin tuollaisen session jälkeen ;DDDD
alle lujaa kirjoitti:
Ja oliko autossa edes riittävästi tummennetut lasit, salapoliisien täytyis olla tarkempii. Pöksyt pitää puistella hyvin tuollaisen session jälkeen ;DDDD
Kyllähän nykys Suppo-Saabeissa pitää olla tummennetut lasit.
Tai jos se on ollut sala-auto mutta Veho unohtanut laittaa tummennuskalvot ikkunoihin.
Ainahan ne noissa dekkareissa sextailee ja välillä niillä oikeatkin suhteet ja joskus ovat naimisissakin.
Eihän muuten näyttäis aidolta kun ne väijyy jotakin.
Jos tässä nyt olikin oikeasti salainen tehtävä kyseessä niin kyllä harmittaa kun meni ihan täydestä.Eipä sitä tiedäkään jos kyseinen epäilty työstää dekkaria ja hankki samalla todentuntuista materiaalia käsikirjoituksensa tueksi.
Sitten Finlandia palkinto haastettelussa toteaa: "mukana on sekä omakohtaisesti koettua että fiktiotakin, omasta elämästähän tällaiset kumpuaa" mutta kiistää jyrkästi seksin.mies.modeemista kirjoitti:
Eipä sitä tiedäkään jos kyseinen epäilty työstää dekkaria ja hankki samalla todentuntuista materiaalia käsikirjoituksensa tueksi.
Sitten Finlandia palkinto haastettelussa toteaa: "mukana on sekä omakohtaisesti koettua että fiktiotakin, omasta elämästähän tällaiset kumpuaa" mutta kiistää jyrkästi seksin.No nyt säkin aloit tajuun mistä on kysymys.
Ei aina kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Tosta syytteestä ja siitä ajasta tulee vielä pitkä oma kappaleensa siihen kirjaan.Hah, tulisilla, taidat olla oikeassa :)) Englanniksihan sanotaan että ovat "under cover" eli suomeksi peiton alla.
m.miina kirjoitti:
Hah, tulisilla, taidat olla oikeassa :)) Englanniksihan sanotaan että ovat "under cover" eli suomeksi peiton alla.
Kato kyllä mä tiedän :)
Oon lukenut kaikki dekkarit jo lapsena mitä käsiini sain Viisikosta alkaen tonne Agatha Cristien Poirottiin ja Marpleen jne.
Sitten seuraan vieläkin kaikkia tv:stä amerikkalaisista saksalaisiin ja nyt on tulleet nää pohjoismaiset mulle lisäksi.
Kyllä mulla tätä koulupohjaa riittää, niiii ja Bondit kanssa.
Äsken ei lähtenyt taas, katotaas tuleeks punaista nyt.
Kävin kaupassa ostamassa tässä välin täytekakku tarpeet.
Yritän äidin malliin tehdä sen paitsi ettei kaupaasa enää ole niitä fazerin suklaanappeja mitä silloin joskus oli.
Ei kuulu! Onko mun äänikortissa vikaa? Mitä mun nyt pitää ravistaa, tietsikkaa, kajareita vaiko korvia.
Eikä noiden supo-miehien kuulu seksi työaikana! Niidenhän piti vähentää poliiseja, ei lisätä. Tulee pian liuta pikku-suppojaeiku...- bessie*
Ei kuulu, mutta näkyy?
Sain linkistä sen käsityksen, että virka-autossa on tehty vähän enemmänkin kuin vain sekstailtu? Se luki kai lehdestä että Suomikin miettii oma salaista palvelua ja ryhtyi James Bondiksi saman tien... kunhan hölmö ei alkaisi vielä ammuskelemaan...
- Pitäisi miettiä juu.
Tässä tapauksessa taisi tulla ryppy harrastukseen, koska nainen käräytti pukin kukkakaalin vartijan virasta :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112316364357_uu.shtml - Pirre*
Pitäisi miettiä juu. kirjoitti:
Tässä tapauksessa taisi tulla ryppy harrastukseen, koska nainen käräytti pukin kukkakaalin vartijan virasta :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112316364357_uu.shtmlTuli kai pettymys, ei kosittu..
- iohvgkj
Ilotaloyrittäjille on jopa suotavaa sekstailla työaikana
- henrjii
Hieno modeemi, vaikka joku nimitteli sitä radioksi,.Jos olisit profiilissa alasti, niin joku kommentoisi varmaan, onpa hieno mokkula
- friikka
WEB-radion, mistä sen ostaisin helpoimmin miehelleni, joka on laatutietoinen?
Emme tarvitse viritin/vahvistinta, pelkkä radio on tarpeeksi.
Emme halua kuunnella sitä tietokoneen kautta.
"Joulupukin pikkuapulainen" - h u o r a a m i n e
ehdottomasti kiellettyä !
johan meni seksiksi koko elämä, äläkää hyvät ihimiset kaikkea kokeilko,
huomatkaa,,,,, perhe on taärkeintä elämässää, ei seksi,,,,, jopa tulevaisuus on kiinni kunnoliseta perhe-elämästä,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345548Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271369JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51355En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62872
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4867Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?9796