Tyttörakkautta

Miia

Olin menossa yhdessä ystäväni Tarjan kanssa kylpylä lomalle naantaliin jonka olin voittanut eräässä kilpalussa, yleensä minua ei onnistanut kilpailuissa mutta kerrankin onni osui kohdalleni. :)
Astuimme Tarjan kanssa junaan ja lähdimme kohti Naantalia. Tarjalla oli päällään punainen kireä toppi josta hänen rintansa olivat suorastaan pullahtamaisillaan. Tarjan rinnat olivat isot.. Tarja oli muuten sopusuhtainen ja pyöreän pepunkin hän omisti. eli siis joka miehen unelma tai vaikka naisenkin. Tarjalla oli vaaleat hiukset jotka hän oli värjännyt mustiksi.
Kun taas minä olin Pienirintainen, hoikka tytön tyllerö.
Olimme molemmat juuri 16vuotta täyttäneitä.
Ja vihdoin juna saapui perille, olin katsellut tarjaa koko junamatkan.
Saavuimme kylpylään. Tarja sanoi lähtevänsä saman tien uimaan. minä jäin vielä hotelli huoneeseemme.
En kestänyt enään, olin aivan kosteana tarjan ajattelusta joten päätin hieman helpottaa oloani.
Otin laukusta sinisen dildoni ja aloin hommiin, kunnes ovi kävi. Huomasin tarjan tulleen huoneeseen, helahdin tulipunaiseksi. tarja katsoi minua nolostellen ja sanoi tulleensa hakemaan pyyhettä. Tarja lähti takisin uiaan. Kun saavuin kylpylä puolelle tarja istui porealtaassa, menin hänen luokseen. Istuimme siinä poreissa hetken hiljaa kunnes tarja kysyi "Mitä sä ajattelit sillo?"
"Millo"
"No sillonku sä tyydytit ittees, kai sä ny jostain kiihotuit"
"En mä mistään" vastasin ujostellen.
"Sä ajattelit mua, eiks niin? mäkyl näin miten sä kattelit mua siel junas"
"no joo"
"Miia haluisit sä kokeilla sitä mun kaa?"
"Ai nyt-kö" kysyin
"Niin nyt ja tässä"
"joku voi nähä"
"Ei nää, tääl on niin hiljasta"
Tarja laittoi kätensä reidelleni ja liikutteli sitä siinä, kunnes hän työnsi kätensä alaosieni sisään. Hän pyöritteli soreansa klitassani ja siirtyi siitä vaolleni. hän työnsi yhden sormen.. sitten kaksin ja liikutteli niitä samallahieroen klittaani. Mä tuun, sanoin kuiskaten. Yritin pidätellä huutoani. Istuin hetken vielä tarjan sormet pimpissäni kunnes hän veti ne pois.
"Nyt on mun vuoro, tuu mennään huoneeseen"
Lähdime käveleään huoneeseemme.
Tarja riisui ittensä ja kävi sängylle makaamaan.
"Miia, tuo mun laukku"
Kannoin tarjan raskaan laukun sängylle.
Tarja kaivoi sieltä liukuvoidetta, klitoris kiihottimen, dildon,anustapin, käsiraudat
"sä voit käyttää näitä"
Sidoin Tarjan kädet sängyn päätyyn.
"Pyllistä" sanoin.
Tarja pyllisti ja hieroin hänen pyllynreikäänsä liukuvoidetta jonka jälkeen sujaustin anustapin hänen pyllyynsä. Tarja voihki kivusta.
Rupesin nuolemaan Tarjan klittaa, otin sen suuhuni. Tarja voihki nautinnosta. Asetin klitankiihottimen tarjan pillulle ja otin paksun dildon esiin ja rupesin työntämään sitä tarjan pilluun siirtyen samalla 69:siin. tarja nuoli kiimaisesti pilluani minun työnnelläsäni sinne tekopenistä. Saimme molemmat orkut yhtäaikaa.
Tätä jatkui vielä läpi 2päivää. Se oli ihanaa aikaa.

4

12971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xp'

      RUAHAHhhhahhahhahahaa!!!!!

      • määä

        pisempi muuten oli hyvä


    • voi olla...

      miten ei olejo koulupoikien paskajuttuja poistettu, mgäh ???

      Eihän junalla pääse Naantalin kylpylään, taksi pitää ottaa Turun asemalta, eikä 16-vuotiailla ole hilloa.

      • lepso

        eikä muuten 16-vuotiaat tytöt omaa tollasia seksileluvarastojakaan (ihan niinku varusteilla olis väliä hyvässä seksissä). typerä tarina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe