Jos yleinen hintataso on halpa , niin onko realistista ostaa sijoitusasunto eläkepäiviksi ( miel. pieni tai keskikokoinen kerrostaloasunto).Entä motskarin vuokraus kesällä. Onko kellään kokemusta ?
Kannattaako slovakiasta ostaa sijoitusasuntoa .
1
408
Vastaukset
- Ervo A
Niin miksi ei kannattaisi? Miellyttävä maa kaiken kaikkiaan, makuja on tietysti monia mutta meitä on erityisesti puhutellut se, että siellä näyttää törmäävän vain tavallisiin ja vaatimattomiin ihmisiin kaikenkarvaisten euroopanomistajien sijasta. Toki ylellisyyttäkin löytyy, mutta se ei ole yhtä räikeästi esillä kuin monissa muissa maissa. Vierailemme siellä joka kesä ja kiertelemme idästä länteen. Jos itse olisin hankkimassa kakkosasuntoa, se olisi todennäköisesti Banska Bystricasta. Luotettava myyjä ja siitä se lähtee, toki se helpottaa jos on jonkinlaisia suhteita sinne jo ennestään. Motskarin vuokraus siellä tuskin on sen kummempaa kuin missään muuallakaan, itse en ole tarvinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75862
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73833Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772