Kannattaako slovakiasta ostaa sijoitusasuntoa .

2h+keittiö

Jos yleinen hintataso on halpa , niin onko realistista ostaa sijoitusasunto eläkepäiviksi ( miel. pieni tai keskikokoinen kerrostaloasunto).Entä motskarin vuokraus kesällä. Onko kellään kokemusta ?

1

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ervo A

Niin miksi ei kannattaisi? Miellyttävä maa kaiken kaikkiaan, makuja on tietysti monia mutta meitä on erityisesti puhutellut se, että siellä näyttää törmäävän vain tavallisiin ja vaatimattomiin ihmisiin kaikenkarvaisten euroopanomistajien sijasta. Toki ylellisyyttäkin löytyy, mutta se ei ole yhtä räikeästi esillä kuin monissa muissa maissa. Vierailemme siellä joka kesä ja kiertelemme idästä länteen. Jos itse olisin hankkimassa kakkosasuntoa, se olisi todennäköisesti Banska Bystricasta. Luotettava myyjä ja siitä se lähtee, toki se helpottaa jos on jonkinlaisia suhteita sinne jo ennestään. Motskarin vuokraus siellä tuskin on sen kummempaa kuin missään muuallakaan, itse en ole tarvinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      98
      2023
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      286
      1837
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      321
      1654
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1534
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      30
      1083
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1081
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1027
    8. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      1004
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      998
    10. 67
      964
    Aihe