Keillä on tämä kyseinen videon muokkaus ohjelma voiko sillä saada jos niiku kuvaa samasta paikkaa muttaa mutta erikohdista 2 ihmistä viereikkäi tajusitteks?
Keillä on Photoshop Adobe premiere elements 9!
1
146
Vastaukset
- nettipappa
Kyllä voi yhdistää kaksi videota tällä ohjelmalla. Temppu ei ole helppo. Olen tehdyt sen, mutta en muista yksityiskohtia tarkkaan.
Jos ihimiset kuvaa yksiväristä taustaa vasten kuten monessa elokuvassa tehdään sinistä tai vihreätä taustaa vasten, saadaan tausta pois ja ihmiset voi sijoittaa mihin tahansa ympäristöön. En muista yksityiskohtia, mutta jos osaa niin se onnistuu.
Tästä yksi esimerkki: Laitoin tällä tavalla kuvatun nykyisen minäni (72 vuotiaana) videoon, jossa olin yhdessä suomalaisessa filmissä 17 vuotiaana. Filmi oli mustavalkoinen, mutta minä etualalla värillisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859