Vastaako kohtuullisen hyvin pyydettyä hintaa?
Kokemuksia laajakulmazoomista Nikon AF-S 16-35mm f/4 VR?
jukex
1
181
Vastaukset
Olen jonkun verran käyttänyt sitä täyskennoisen D800 nokalla ja pienessäkin tilassa saa suuren osan tilaa näkyviin. Kuten aina todellisilla laajakulmilla niin silläkin reunat pyöristyvät mutta ne voi jälkikäsittelyssä oikoa jos ne häiritsevät.
Se toimii hyvin siinä tarkoituksessa johon sen ostin eli sisäkuvauksissa. Jos haluaa käyttää salamaa niin kannattaa tarkastaa onko salaman valokeila riittävän leveä. Minä en ole käyttänyt salamaa tuon linssin kanssa kuten en monen muunkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582697Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352547
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391307