Meillä on perheessä suloinen 3vuotias russeliuros, jonka kanssa oikeastaan ainoa ongelma on se, että se olohuoneessa ollessani sen kanssa, se haukkuu kaikki sinne tulijat, ja peräti yhtä perheenjäsentä, vaimoani kohtaan russelimme jopa hyökkäilee, ei kuitenkaan ole purrut tai hyökännyt päin. Koirani on hyvinn kiintynyt minuun, ehkäpä jopa mustasukkainen. -Eemeli saattaa myös tehdä niin, että jos vaimoni tulee olohuoneeseen, koirani ei hauku, vaan jotenkin on lähellä "avata suunsa" haukkuakseen, muttei sitä kuitenkaan tee. Mutta hetkenpäästä Eemeli alkaa murisemaan toisella sohvalla olevalle vaimolleni ja sitten se hyppää vierestäni ja tekee syöksyn vaimoani kohti. -Ennen tätä tapahtumaa tilanne on käsittääkseni täysin rauhallinen. Miten kannattaisi toimia tuollaisissa tilanteissa, ja miten sen saisi poiskitkettyä? Onko tuollainen tapa mahdollista poisopettaa koiralle? Muissa tilanteissa ja huoneissa ei ole mitään ongelmia Eemelin kanssa.
russeliuroksen hyökkäily
Mattieemeli
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442