SUOMI ON POLIISIVALTIO

CCCP

SUOMESSA OLLAAN MENTY LIIAN PITKÄLLE KAIKEN TURVALLISUUSHÖSSÖTYKSEN KANSSA. ENSIN TEHDÄÄN KOVAT PYKÄLÄT TYPERILLE ASIOILLE JA SITTEN POLIISI VALVOMAAN ETTÄ NIITÄ EI RIKOTA. JA SAKOT PERÄÄN HETI KOVEMMAN MUKAAN!
USKOMATONTA SOOPAA ALKAA OLLA KOKO SUOMI TÄYNNÄ!

VALTIO VAAN KIRISTÄÄ KÖYTTÄ. KOHTA TULEE TAAS JOKU LAKIESITYS TURVALLISUUDEN NIMISSÄ VAIKKA TODELLISUUDESSA NIIDEN TODELLINEN TARKOITUS ON JUURI NIMENOMAAN RIISTÄÄ KANSALAISILTA SAKKOJEN MUODOSSA VALTION KASSAAN RAHAA.

PASKA MEININKI ALKAA OLLA SUOMESSA.

29

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilju

      Näppäimistössä om sellainen Caps Lock, jolla saa isot kirjaimet vaihtumaan pieniksi, käytä sitä.
      Olisit nyt ottanut yhden esimerkin, mistä voisi keskustella, mikä laki on turha. Minusta tämä kännykkähomma autossa on turha, mutta pidän hyvänä esim. turvavyöpakkoa. Onko sinulla muita esimerkkejä kuin vain: kaikki.

    • Hande

      "SUOMESSA OLLAAN MENTY LIIAN PITKÄLLE KAIKEN TURVALLISUUSHÖSSÖTYKSEN KANSSA. ENSIN TEHDÄÄN KOVAT PYKÄLÄT TYPERILLE ASIOILLE JA SITTEN POLIISI VALVOMAAN ETTÄ NIITÄ EI RIKOTA"

      Niin että poliisiko sun mielestä tekee ne "pykälät"? Tekeekö se siis poliisivaltion, että poliisi valvoo typerien tekemiä typeriä pykäliä!!!

      • Anonyymi

        Poliisi vaatii "sitä tai tätä" ja sisäasiainministeriöhän sille pykäliä esittää!


      • Anonyymi

        Vuonna 2004 maalittamisesta ei puhuttu ja jos olisi puhuttu, jalkapallomiehet olisivat kärynneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2004 maalittamisesta ei puhuttu ja jos olisi puhuttu, jalkapallomiehet olisivat kärynneet.

        Mikä tällä hetkellä on epäsopivaa maalittamista? Raamatun siteeraaminen ainakin alkaa olla jo rajoilla.


    • totta

      kyllä meidän pollarit tekee ihan mitä mieleen tulee.kuka niitä kiljuen puolustaa,ei ole joutunut sen mielivallan kohteeksi,mitä he harrastaa.minua on uhkailtu,lyöty,potkittu,ja hakattu päätä asfalttiin siksi,että olen ollut joissain periaatteelisissa pikku asioissa eri mieltä.nämä on tosiasioita,joihin on turha herjalla vastata.kuka ei usko,niin kokeilkoon seuraavassa ratsiassaan.olen muutaman kerran nauttinut suunnattomasti,kun olen saanut niitä lakituvassa kyykkyyn.

      • herjaile

        Kerron vain omat kokemukset näin 30. Osallistuin kaikkiin mahdollisiin rettelöihin nuorenpana. Olin putkassa usein. Aina myös alko mukana. Vihasin kyttiä. Olivat aina väärässä, olin vain tehnyt oikein. Koskaan minua ei kyykytetty ja parin päivän päästä uskalsin myöntää itselleni, että ehkä olin väärässä. Oli hyvä, että minut korjattiin talteen. Ja ei kun uusiin seikkailuihin. Uusi viha päälle, olin mielestäni kelpo kansalainen ja oikeuden puolustaja ja taas poliisi korjaa. Nämä hullut vuodet ovat onneksi takana, nykyään olen jopa tyytyväinen ylinopeussakkoihin, tuo jotain turvallisuutta. Ajatellaan, että Suomessa ei olisi poliisia, sitä en haluaisi kokea. Olen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nimim. ehkä vihdoin "kunnon" kansalainen, toivottavasti.


      • talikko puhuu
        herjaile kirjoitti:

        Kerron vain omat kokemukset näin 30. Osallistuin kaikkiin mahdollisiin rettelöihin nuorenpana. Olin putkassa usein. Aina myös alko mukana. Vihasin kyttiä. Olivat aina väärässä, olin vain tehnyt oikein. Koskaan minua ei kyykytetty ja parin päivän päästä uskalsin myöntää itselleni, että ehkä olin väärässä. Oli hyvä, että minut korjattiin talteen. Ja ei kun uusiin seikkailuihin. Uusi viha päälle, olin mielestäni kelpo kansalainen ja oikeuden puolustaja ja taas poliisi korjaa. Nämä hullut vuodet ovat onneksi takana, nykyään olen jopa tyytyväinen ylinopeussakkoihin, tuo jotain turvallisuutta. Ajatellaan, että Suomessa ei olisi poliisia, sitä en haluaisi kokea. Olen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nimim. ehkä vihdoin "kunnon" kansalainen, toivottavasti.

        vaimitä?


      • puhu
        talikko puhuu kirjoitti:

        vaimitä?

        Sattui tällainen "perkeleen" työrupeama keskelle hellettä, en todella käy palstoilla useasti, eikä minulla ole mitään syytä kirjoittaa potaskaa. Näin vain nyt on.


      • totta
        puhu kirjoitti:

        Sattui tällainen "perkeleen" työrupeama keskelle hellettä, en todella käy palstoilla useasti, eikä minulla ole mitään syytä kirjoittaa potaskaa. Näin vain nyt on.

        enkä minä yleistä.olen ollut liikenteessä vuodesta 1973 luvallisesti,ja tänä aikana tavannut jokusen poliisin.näistä minuun on suhtautunut kuin ihmiseen n.10 ukkoo ja 2 naista.lopuilla n.36 äijällä on aivojen tilalla kenties kumia nokialta.


      • Gyntteri

        kaveri.......jos vaikka lopettaisit paskan jauhamisen,ketään ei oikeesti kiinnosta sun jutut.
        URPO!!!!!


      • niin paljon
        Gyntteri kirjoitti:

        kaveri.......jos vaikka lopettaisit paskan jauhamisen,ketään ei oikeesti kiinnosta sun jutut.
        URPO!!!!!

        että vastata piti.kolahti omaan nilkkaan,KONSTA?


      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä,poliisi tekee/käyttäytyy kuin Jumala ! Joku roti niilekin saatava ja

        raastupa komppaa. Nää kaksi tekee suomesta poliisivaltion !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä,poliisi tekee/käyttäytyy kuin Jumala ! Joku roti niilekin saatava ja

        raastupa komppaa. Nää kaksi tekee suomesta poliisivaltion !!!

        Sama täällä KOUVOLASSA , PÄIVI ÄYRYNEN KYTTÄÄ ( LASU ) TÄMÄN Poliisi ämmän kanssa ..Montako lusikallista se saa velliä päivässä tai muuta ruokaa.TÄÄ ON NÄITTEN TOIMESTA SAIRAS KAUPUNKI..NARUN JATKOKSI KOKO PORUKKA


    • Anonyymi

      Ja virka-apupässit päälle , Raja- Tulli- Katsastus- ja nyt jo palopässitkin !!
      Warkauden Rajapässi sen aikoinaan aloitti tohkeissaan kuin Rinne konsanaan, viimmeisenä Mykkänen tomppeli......

      • Anonyymi

        Rinne on vuorotellen huipulla kohkaamassa ja sitten taas arvopohjia seulomassa....


    • Anonyymi

      Onhan se typerää että nuorena minut otettiin kiinni kannabiksesta tahallaan koska omistin ihmiskunnan arvokkaimman esineen. Taitaa tästä keississä poliisit saaneet joltain rahaa pöydän alta, joltain ketä ei ole poliisi ja tuntee systeemin hyvin ja on sen yläpuolella miljoonillaan. Tämä tapahtui turussa kuten pöydän alta maksaminen. Turussa mannet leuhkivat miten Aarnio tapauksen hasis tynnyreiden sisältö jota oli enemmän mitä tutkimuksissa löytyi niin päätyi heidän käsiin. Mustalaiset ja turun poliisit ovat ainakin tehneet kamelinpaska kauppoja. Näiden tynnyri juttujen takana on pommin varmasti chimpanssi juutalaiset jotka tuntevat systeemin paremmin kuin poliisit tai kela työntekijät.
      En ole poliisille katkera. Jotenkin hienovaraisemmin toki poliisit olisivat voineet ottaa minut kiinni isoimmilla sakoilla niin että he eivät olisineet manipuloineet minua korkeamman tahon mielestä vasikoimaan. En ole vasikka. Jos sinulle tehdään tarpeeksi juonekas gang stalking niin saamme kenen tahansa taskut ja suun tyhjäksi puhuttu jopa niin että kärsivä saa tuntea itsensä idiootiksi linnuksi idiootti laululla, vähän kuten varis.
      Poltan pilveä mutta en tee bisnestä. Olen näiden aiempien mainitsemieni aspektien toimesta rauhoittanut mieltäni ostamalla randomilta ihmiseltä pilveä vain ja ainoastaan jos on ollut tarjontaa, en osta enkä myy pilveä tai siis yritän jatkuvasti lopettaa mutta minulla on paljon elämistä ollut kannabiksen takia joten sitä ei tosta vain lopeteta. Varsinkaan minun kamelinpaska yhteisössä jossa sitä tyrkytetään jollain äärettömän radikaalisen ja ällöttävän mielen toimesta.

      • Anonyymi

        Peelojen valtakausi alkaa olla hämärässä menneisyydessä, sillon kun dino ja Jykä selvittelivät raja-arvoja, kymmenisen vuotta sitten...


    • Anonyymi

      Aidoissa oikeusvaltioissa ja demokratioissa, valtion varat käytetään kansalaisten vahvaan perusturvaan, aitoihin työpaikkoihin, kunnolliseen toimeentuloon, kunnollisiin sairaus- ja kansaneläkkeisiin ym tärkeään - eikä äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten armeijoihin ja poliiseihin.

      Suomessa on poliisivaltio ja YLIMILITARISOINTI, lähteneet sellaiselle laukalle, että niiden pysäyttämiseen, tarvittaisiin isoja tekoja, syytteiden nostoja YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄÄ vastaan eduskunnassa, ministeriöissä, ym valtionjohdossa ja niitä lähellä olevissa vallankäyttäjissä, kuten tiedotusvälineissä, joista erityisesti Yleisradiolla, näyttää olevan kova poliisivaltiokiima, "poliisi joutui ampumaan" - tyyppisillä selittelyillä.

      Isoista talousrikoksista, veroparatiisivuodoista, veropakolaisyrityksien verorikoksista, vakuutuskuoririkollisuudesta, korruptiosta ym ei saada uutisointia, vaikka kuinka kysyttäisiin.

    • Anonyymi

      Aikas löyhää toimitaa nykyisellään on Poliisin valvonta . Poliisiasemia on lakkautettu ja jos pitäisi rikosilmoitus tehdä muutoin kuin netissä vaikeaksi menee joutuu etsimään mistä Poliisin löytää... Lain toteutus rangaistusseuraamuksineen ei saa sen korkeampaa arvosanaa:

      https://yle.fi/uutiset/3-10962282

      Paljon on parantamisen varaa .Yhteiskunta on selkeästi muuttunut kovempaan suuntaan .Nykyisellään uutisoidaan yhä useammin väkivataisuuksista joka oli aiemmin hyvvin harvinaista ampumisten ja puukoitusten tiimoilta. Tällöin on myös näkyvyyttä Poliisin taholta lisättävä ja toimintaa tehostettava.Tuoo vaatii resurssejen lisäämistä joka on Suomalaisen yhteikunnan /kansalaisten turvallisuuden takamiseksi välttämätöntä,kuten myös toiminnan laajentaminen tekniikkaa vastaavasti ,rikollisuuden ehkäisemiseksi ja torjumiseksi tietoliikenne yhteiskunnassa.

    • Anonyymi

      Sipilän hallitus vapautti monia turhan säännösteltyjä asioita. Saas nähdä palaako Rinteen hallituksen johdolla Suomi ajassa taaksepäin. Tuleeko lisää säännöstelyä, rajoituksia ja verotusta. Aloittaja lienee melko nuori, jolta puuttuu kokemukset ajalta jolloin Suomi todella oli poliisivaltio. Tai sitten aloittaja on 80-vuotias kalkkis, jolle ennen oli kaikki paremmin. Oli Kekkonen ja viinakortti.

      • Anonyymi

        Mukava se olisi jos saisivat lisää resursseja noiden nettihuijareiden ja talousrikollisuuden kitkemiseksi . Kun verot tulee kerättyä helpoittaa se kaikkien taakkaa ja netiin kätttö turvallisuus lisääntyy jolloin tuskaiset selvittelyt ja taloudelliset tappiot huijatuksi tuemisien kautta vähenee ja yhteiskunnassa kansalaisten turvallisuus lisääntyy.Noihin tulee ilman muuta satasata lisää.

        https://yle.fi/uutiset/3-10966507


      • Anonyymi

        Kenen etujen mukaista on lisätä sisäisiä ja ulkoisia paineita Postin suuntaan?
        Sirpa Paatero on suurien haasteiden edessä.


    • Anonyymi

      Poliisi työnsi päänsä kusiämpäriin sinne minne pitääkin. Kyttä huoraa itseänsä sarjarikollisille sarjasyömärille ei kyttien vellit maistuneet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poliisin valtuudet todella huomattavat . Julkista valtaa ei valvo oikein kukaan. Tämä on todella huolestuttavaa, tavallinen kansalainen tuntee olonsa turvattomaksi. Poliisien rikoksia peitellään koneisto suojelee omiaan.
      Kiinan hybrid malli jo Suomessa. PELOTTAVAA!!

    • Anonyymi

      SananVAPAUS kaventuu

    • Anonyymi

      Poliisi on ollu suurin rikollisjärjestö maassa todistetusti jo vuosikymmeniä, ja poliitikot siinä ohessa.

      Onko mitään muuta menetelmää, kuin että kansalaiset teloittaa näitä yksi kerrallaan?

      Ei ole!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe