Olisin kiinnostunut opettelemaan lavajivea.Osaan tanssia perinteisiä tansseja foksi valssi jne. Pääseekö jiven sisään helposti menemällä esim. kursseille vai vaatiiko töitä paljon että saa tanssin rullaamaan.
Kiitokset kommenteista
lavajive
3
1265
Vastaukset
- Tuakki
Kyllä varmasti pääset sisään fuskun kiemuroihin jo aiemmin muita tansseja tanssittuasi, joten ei muuta kuin kurssille vaan. Ennakkoon löydät tietoa parista kuvoista esim. vilkaisemalla tanssi.netin seuratanssien taustoista ja tanssilajeista.
- Mene ihmeessä!
Tulin juuri äsken fuskun alkeistanssikurssilta, ja jos omaat perustaidot (eivät välttämättömiä) muista lavatansseista, pääset helposti kuvioihin mukaan. Olen itse tanssinut useamman vuoden perinteisiä, ja nyt ajattelin laajentaa repertuaaria ja oli todella kivaa.
Tutustuin heti uusiin ihmisiin ja olen varma, että kun tämä kymmenen kerran setti on käyty, niin mulla on monta hyvää uutta ystävää ja yksi uusi, vauhdikas tanssilaji hallussa. Mene ihmeessä!
- Jussi
Naiselle kurssin käyminen riittää jo kohtalaiseen taitoon, mutta mies oppii kunnolla vasta säännöllisen lavaharjoittelun myötä (koska miehen pitää kuvioiden lisäksi myös osata viedä). Itse tahkosin monta kuukautta ennenkuin alkoi tuntua siltä, että hallitsen alkeet siedettävästi ja uskalsin hakea muitakin kuin kurssilta tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2955971Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki463504Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462710"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 651097
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua771001Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11854