En voi ymmärtää kuinka tuollaista saastaa voidaan näyttää lasten katseluaikaan. Jopa pienet lapset töllää aikuisten kanssa kilpaa tuota oksettavaa saippuasarjaa. Ja mitä tekee varhaisnuorille. Kieltäisin koko sarjan ja jos oltaisiin muutama sataa kilometriä idässäpäin niin tuottajat istuisivat kaltereiden takana. En ole mitään muuta vastaan kuin että aivopestään ihmisiä inhottavuuksilla. Herätkää psykologit(vai oletteko tekin kaikki homoja ja lesboja...)ja kertokaa mitä tuollainen tekee lasten ja nuoren kehitykselle.
Törkeää katsottavaa salakkareissa
sin
2
154
Vastaukset
- aiiua
Voi v....ttu mihin on mennyt tuo sarja, teini homoja ja homoja lopettakaa heti tuo mielettömän ällöttäväksi mennyt ohjelma.
Ei mitään mielen kiintoa aikuisille, nuorten ohjalma jos sitäkään, pennut vallannut koko esiintyjä kaartin. Lopettakaa sanon minä. - TYHMÄTJUNTIT
No miksi katsotte ja valitatte jos ette siitä pidä? vaihtakaa kanavaa V#TUN JUNTIT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844