Kontula sightseeing

slummi

Uskaltaako Kontulaan mennnä? Saako heti
juopot spurgut peräänsä/ kirveen takaraivoon?

4

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullan kallis

Joo, tulkaa kaikki extreme-matkalle kontulaan.
      Ei tarvitse illalla avata tv:tä kun ikkunasta ulos katsoessa näkee parempia ihmissuhde draamoja ja väkivalta kohtauksia ja ihan livenä.
      Spurguja riittää, samoin kansallisuuksia lähes kaikista maailmankolkista, mielenterveyspotilaat juoksevat pitkin katuja ja rappukäytävät ovat veressä.
      Ei täällä spurguja peräänsä saa mutta aitiopaikan monenkirjaville tapahtumille. Kontulassa ei aika käy pitkäksi.
      Jokuhan voisi ihan oikeasti alkaa tekemään extreme-matkoja tänne Helsingin paremmista kaupunginosista. 100e/puolipäiväretki, sis.tuopin ravintola wenlassa.

• ??==!!

Voiko joku kysyä tollasta tosissaan?
        Suomessa ei ole yhtään ainutta aluetta johon ei voisi mennä, tai no itse jättäisin menemättä lapin korpimetsiin koska siellä voi olla susia ja eksymisvaara on oleellinen....
        Hyvä idea toi matkailuidea, harmi että se on jo nousukausi leffassa ideoitu...Itse olen miettinyt näille nousukkaille sellasta matkailua missä pääsee kiertelemään useissa eri lähiöissä ja mm. jonottamaan terveyskeskukseen ja tutustumaan duunarin päivään yms.

• Kotikontu
        ??==!! kirjoitti:

Voiko joku kysyä tollasta tosissaan?
        Suomessa ei ole yhtään ainutta aluetta johon ei voisi mennä, tai no itse jättäisin menemättä lapin korpimetsiin koska siellä voi olla susia ja eksymisvaara on oleellinen....
        Hyvä idea toi matkailuidea, harmi että se on jo nousukausi leffassa ideoitu...Itse olen miettinyt näille nousukkaille sellasta matkailua missä pääsee kiertelemään useissa eri lähiöissä ja mm. jonottamaan terveyskeskukseen ja tutustumaan duunarin päivään yms.

Tuossa on ideaa.Vaan se,mikä Kontulaan menemisen esteenä on,on se,että siellä on paljon vähäosaisia.Paikalliset naiset eivät huolittele itseään ja kulkevat kauhtuneissa vaatteissa. Paikalliset miehet ovat huonosti tapoja tuntevia kaljamahoja ja haisevat hikisille ja heidän hiuksensa ovat likaisat. Siellä on kaikin puolin hyvin masentavaa.

• Ja mie
        Kotikontu kirjoitti:

Tuossa on ideaa.Vaan se,mikä Kontulaan menemisen esteenä on,on se,että siellä on paljon vähäosaisia.Paikalliset naiset eivät huolittele itseään ja kulkevat kauhtuneissa vaatteissa. Paikalliset miehet ovat huonosti tapoja tuntevia kaljamahoja ja haisevat hikisille ja heidän hiuksensa ovat likaisat. Siellä on kaikin puolin hyvin masentavaa.

Niin...ja siellähän olit siis sinäkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5893
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      41
      3441
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2667
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      133
      886
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      824
    Aihe