Mistä mahtaa johtua, että uusi PS3 rätisee koko ajan. Myös hurina on aivan hirveän kuuloista. Siitä ei kuitenkaan löytynyt mitään vikaa, ja hurina on aivan normaalia kuulema. Pitää jo äänien olla aika kovalla ennenkuin se peittyy.. Ja GTA IV pelattaessa latausajat olivat hirveän pitkät (pisin jotain 2 minuuttia) Onko se ihan normaalia? XBOX 360 latausajat olivat normaaleja, eikä sen hurina ollut kovin kovaa. Onkohan minulle nyt myyty käytetty tai viallinen PS3 vai onko se normaalia?
Rätinä ja hurina
3
808
Vastaukset
- xbox paljon hiljasempi
no se on normaalia ne pitkät lataus ajat.ainaki omani pitää välillä kovaaki rutinaa
- jwjfireigjeor
GTA IV:tä pelatessa levyasema tosiaan pitää välillä kuuluvaa hurinaa ja pidempään pelatessa vielä jäähdytyspuhallin nostaa kierrokset kuuluvaksi. Tämä siis PS3 Slim (1.versio) 120gb:llä.
Tuolla uudella Slimillä saattaa levyaseman äänet kuulua vieläkin enemmän kun siinä on vaan se ohut kansi päällä. V. 1. Slimissä levy pyörii "syvemmällä" koneen sisällä kun siinä on edestä automaattisesti syötettävä levy ja umpikoteloitu rakenne BD asemassa.
Sanoisin että melu on normaalia. Sehän on se vanha V8 miesten sanontakin että missä on ääntä, siellä on voimaa :D - Anonyymi
Minun ps4 pro ainakin tärisee aina kun menen peliin olen yrittänyt selvittää mistä johtuu mutta en ole saanut selville ja pari viikkoa sitten puhdistin sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536