En oikeen tiennyt mitehin palstalle tää kuuluu, mutta koitetaan tätä...
Eli onko kellään kokemuksia nuorisosäätiön asunnoista? kauan jonotitte?
Nuorisosäätiön asunnot
6
1695
Vastaukset
- reiska
Itse jonotin 11-vuotta ja sitten sain sen, mutta en päässytkään koska olin jo liian vanha sinne. SInne kun pitää olla alle 25 vuotias että pääsee.
- Mia
...mutta ihan ei mene läpi...Olisit joutunut uusimaan hakemuksesi 11 kertaa! En oikeen usko. Pitihän se arvata kun teini-ikästen palstalle tulee 5 vuotta myöhässä niin saa just tälläisiä vastauksia. Mutta kiitos kuitenkin.
- ankanpoikanen
Kokemusta ei ole kyseisistä asunnoista, mutta kiinnostunut olisin tietämään, että mitä ne ovat? Siis että minkä ikäisille ja mistä koko hommassa on kyse... haluaisitko selventää?
- Mia
Niitä voivat hakea työssäkäyvät tai työelämään pyrkivät 18-30 vuotiaat nuoret, ja niissä saa asua 35 vuotiaaksi asti. Vuokra on halvempi kuin tavallisissa vastaavissa asunnoissa. Jos kiinnostuit niin käy katsomassa www.nuorisosaatio.fi
Itselläni on jo hakupaperit vetämässä!
- pilviprinsessa
Joo itse olen asunut nuorisosäätiön asunnossa, enkä enää ikinä muuttais niiden asuntoihin... Ainakin siinä talossa (vapaa-rahoitteinen) jossa asuin oli tosi levotonta, ikkunoita rikottiin jatkuvasti ja muutenkin häiriköitiin. Talossa asui paljon huumeiden käyttäjiä, joille ilmeisesti sossu oli järjestänyt asunnon...Tosin sain tietää kun olin muuttamassa pois, että taloon oltiin järjestämässä vartiointia asukkaiden turvallisuuden takia, vaikka en kyllä usko sellasen paljoo rauhottavan sitä taloa...
Että näin.
Mutta asuin siis tosiaan vapaa-rahoitteisessa talossa (herttoniemessä), mutta olen kyllä kuullut joiltakin hyviäkin kokemuksia joistakin nuorisosäätiön asunnoista joissa on hieman korkeammat vuokrat. - WhiteWolf
Pistin lappusen sisää, tai siis täytin lomakkeen netissä, joskus maaliskuussa ja joskus kesäkuussa sitten minuun muistaakseni otettiin vasta yhteyttä.. Ulkoa tämä asunto ei ole mikään paras eikä pihakaan ole liian kunnossa mutta sisältä ihan jees. Vuokratakuu on kyllä aika ilkeän iso (se normaali vuokra x2) kun taas VVO:lla olisi vain 250 euroa. Sähköstä voisi antaa plussaa, tässä asunnossa on vain 7 euroa per henkilö (ennen oli oletuksena noin 40 euroa kaksi kuukautta (sain tosin hyvityksiäkin kivasti)).
Viiden vuoden sopimus ainakin tämä on, siis ei ole pakko niin kauaa olla mutta saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032