Jos olet ammattitaitoinen cv on turhaa ajan haaskausta.Tosimiehelle tai naiselle riittää puhelin soitto.NÄIN ON kokemusta on
CV on turhaa
6
760
Vastaukset
- TOSITOSINAINEN
Ja mihin mä soitan?
- tositottoroo
Ehkä jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntee toisensa pärjää ilman CV:tä, tarvii kun vaan nimi sanoa niin kaikki tietää että se on hyvä/huono alallaan.
Mutta jos lähdet töitä kysemään isosta, aikuisten oikeesta maailmasta. Et saa töitä ilman CV:tä
Yritykset plaraa CV nippuja päivittäin läpi ja valikoi parhaat josta palkkaavat väkensä. Jos menet noin vain soitteleen että minä täällä terve ota töihin nyt... saatko töitä? Ehkä jos olet joku julkimo... - Joo ja ei
Monta tapausta tiedän että on päässyt ilamn CV:tä, tosin nämä ovat juuri niitä "suhteilla pääsee" tapauksia.
Eli kyllä CV on lähes pakko riippuu tietysti vähän mitä alaa hakee, jossain aloissa kun on enemmän merkitystä työnäytöillä jos mahdollista näyttää esim. graafikko, verkkosuunnittelija, puuseppä... - hakijana/haettavana
Puhelinsoitto on iso NO-NO. En hyväksy, osta enkä suostuu mihinkään puhelimitse tyrkytettävään. Tosimiehet ja naiset lähettävät CV:n.
- tioi
Mä olen 58 vuotias ja kammoksun tietokoneita ja en osaa niitä käyttää ja en viitsi enään opetellakaan. Minusta puhelinsoitto on hyvä ja sähköposti myös ...
- Huiput_ovat_harvassa
Meidän keskivertoihmisten on läheteltävä työhakemuksia ja CV dokumentteja. Jos on alansa tunnettu huippuosaaja, niin silloin ei tarvitse juurikan töitä etsiskellä. Koko ajan työantajat ovat hihasta repimässä "Tuletko mulle töihin. Tuu nyt. Maksan mitä pyydät "
Näin se on ollut aina. Me pelataan omissa sarjoissamme. Perustallaajia on miljoonittain, mutta huippuja kourallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1822596Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2871050Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3431013Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798