Jos olet ammattitaitoinen cv on turhaa ajan haaskausta.Tosimiehelle tai naiselle riittää puhelin soitto.NÄIN ON kokemusta on
CV on turhaa
6
772
Vastaukset
- TOSITOSINAINEN
Ja mihin mä soitan?
- tositottoroo
Ehkä jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntee toisensa pärjää ilman CV:tä, tarvii kun vaan nimi sanoa niin kaikki tietää että se on hyvä/huono alallaan.
Mutta jos lähdet töitä kysemään isosta, aikuisten oikeesta maailmasta. Et saa töitä ilman CV:tä
Yritykset plaraa CV nippuja päivittäin läpi ja valikoi parhaat josta palkkaavat väkensä. Jos menet noin vain soitteleen että minä täällä terve ota töihin nyt... saatko töitä? Ehkä jos olet joku julkimo... - Joo ja ei
Monta tapausta tiedän että on päässyt ilamn CV:tä, tosin nämä ovat juuri niitä "suhteilla pääsee" tapauksia.
Eli kyllä CV on lähes pakko riippuu tietysti vähän mitä alaa hakee, jossain aloissa kun on enemmän merkitystä työnäytöillä jos mahdollista näyttää esim. graafikko, verkkosuunnittelija, puuseppä... - hakijana/haettavana
Puhelinsoitto on iso NO-NO. En hyväksy, osta enkä suostuu mihinkään puhelimitse tyrkytettävään. Tosimiehet ja naiset lähettävät CV:n.
- tioi
Mä olen 58 vuotias ja kammoksun tietokoneita ja en osaa niitä käyttää ja en viitsi enään opetellakaan. Minusta puhelinsoitto on hyvä ja sähköposti myös ...
- Huiput_ovat_harvassa
Meidän keskivertoihmisten on läheteltävä työhakemuksia ja CV dokumentteja. Jos on alansa tunnettu huippuosaaja, niin silloin ei tarvitse juurikan töitä etsiskellä. Koko ajan työantajat ovat hihasta repimässä "Tuletko mulle töihin. Tuu nyt. Maksan mitä pyydät "
Näin se on ollut aina. Me pelataan omissa sarjoissamme. Perustallaajia on miljoonittain, mutta huippuja kourallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512