Jos olet ammattitaitoinen cv on turhaa ajan haaskausta.Tosimiehelle tai naiselle riittää puhelin soitto.NÄIN ON kokemusta on
CV on turhaa
6
754
Vastaukset
- TOSITOSINAINEN
Ja mihin mä soitan?
- tositottoroo
Ehkä jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntee toisensa pärjää ilman CV:tä, tarvii kun vaan nimi sanoa niin kaikki tietää että se on hyvä/huono alallaan.
Mutta jos lähdet töitä kysemään isosta, aikuisten oikeesta maailmasta. Et saa töitä ilman CV:tä
Yritykset plaraa CV nippuja päivittäin läpi ja valikoi parhaat josta palkkaavat väkensä. Jos menet noin vain soitteleen että minä täällä terve ota töihin nyt... saatko töitä? Ehkä jos olet joku julkimo... - Joo ja ei
Monta tapausta tiedän että on päässyt ilamn CV:tä, tosin nämä ovat juuri niitä "suhteilla pääsee" tapauksia.
Eli kyllä CV on lähes pakko riippuu tietysti vähän mitä alaa hakee, jossain aloissa kun on enemmän merkitystä työnäytöillä jos mahdollista näyttää esim. graafikko, verkkosuunnittelija, puuseppä... - hakijana/haettavana
Puhelinsoitto on iso NO-NO. En hyväksy, osta enkä suostuu mihinkään puhelimitse tyrkytettävään. Tosimiehet ja naiset lähettävät CV:n.
- tioi
Mä olen 58 vuotias ja kammoksun tietokoneita ja en osaa niitä käyttää ja en viitsi enään opetellakaan. Minusta puhelinsoitto on hyvä ja sähköposti myös ...
- Huiput_ovat_harvassa
Meidän keskivertoihmisten on läheteltävä työhakemuksia ja CV dokumentteja. Jos on alansa tunnettu huippuosaaja, niin silloin ei tarvitse juurikan töitä etsiskellä. Koko ajan työantajat ovat hihasta repimässä "Tuletko mulle töihin. Tuu nyt. Maksan mitä pyydät "
Näin se on ollut aina. Me pelataan omissa sarjoissamme. Perustallaajia on miljoonittain, mutta huippuja kourallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482287Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722183Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1241998Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie441912HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987