Kesämökkien vuokraus

Vain blaatua

Onko hinta laatu suhde vastannut odotuksia.Haluaisin tietää plussat ja miinukset.Ja etelä savon alueelta esim.kangasniemi

2

224

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omassa mökkeilevä

Tilanne voi olla muuttunut, minun kokemukseni ovat 90-luvulta. Vuokrasimme silloin useina kesinä ja muutamana talvenakin mökin Lomarenkaalta. Useimmiten olimme Keski- tai Itä-Suomessa.

Kannattaa lukea mökkien kuvaukset tarkkaan ja etsiä juuri niitä tietoja, jotka itselle ovat tärkeitä, esimerkiksi mökin varustetaso, ranta tai palveluiden läheisyys. Netissä on mökeistä paljon kuvia, niistä voi nähdä tilaratkaisut ja siisteyden.

Meidän vuokramökkiajallamme ei ollut nettiä, ja painetun luettelon tiedot poikkesivat joskus todellisuudesta. Iloinen yllätys saattoi esimerkiksi olla kunnan vesijohto, josta esitteessä ei puhuttu mitään. Pettymykset yleensä liittyivät siihen, että naapuri oli ilmoitettua lähempänä ja palvelut ilmoitettua kauempana. Etäisyyksiin kannattaa suhtautua terveen epäluuloisesti, 3 km voi yhtä hyvin olla 5 km.

Eihän sillä tietysti mitään väliä ole, jos autolla liikutaan, mutta jos on suunnitellut hoitavansa mökkiloman kauppa-asiat kävellen tai pyörällä, välimatkalla on merkitystä.

Vuokramökkeilystä tuli erinomaista kokemusta oman mökin suunnitteluun. Kun parikymmentä vuotta sitten ryhdyimme hankkimaan omaa mökkiä, tiesimme heti, mitä siltä haluamme. Tylsintä oli, ettei vuokramökillä voinut tehdä mitään pihapuuhia tai remonttitöitä.

• mökkimikko

Kangasniemeltä vuokraa mökki Kaija Frediniltä.Netti kuvat ei kerro kaikkea.Mökki pitkän niemen kärjessä.Toivottavasti harrastat kalastusta.Ne ois vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe