Kertokaahan hyviä perhekoirija rodultaan tai siis minkä rotuiset koirat on hyviä perhekoiria!? :)
Hyviä perhekoiria?
5
319
Vastaukset
- Mulla on tässä
sylissä just nyt yksi. Coton de Tulear poitsu.
- mitkähän tahansahan
Kaikki tietenkin. Jokaisella koirarodulla on yhtä lailla vastuu omistakin jälkeläisistään. Liikunnan tarve vaihtelee roduittain ja sehän on perheestä kiinni kuinka innokkaita ulkoilijoita/koiraharrastajia koiran omistajat ovat.
- Pthyi!
Meillä pian 6kk vanha Coton de tulear tyttö. Aivan ihanaluonteinen koira! Elää perheen mukana eikä ole vaatinut hirrrveätä kouluttamista eikä komentamista. Todella hyvin lahjottavissa, eikä ole tuhonnut paperia lukuunottamatta yhtään mitään! Tosin tuon kanssa leikitään ja ollaan paljon ulkona, ei se sisällä jaksa muuta kuin kävellä perässä tai nukkua =).
- kiva kuulla
Nartut ovatkin minun mielestäni yleensä lempeämpiä lapsille kuin urokset :-)
- ihan huippu
bostoninterrieri, pieni koira, mutta ei mene rikki kovakouraisessakaan käsittelyssä. Jaksaa väsymättä touhuta kaikissa perheen tapahtumissa. sopeutuvainen ja rohkea luonne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1041698- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472