Kertokaahan hyviä perhekoirija rodultaan tai siis minkä rotuiset koirat on hyviä perhekoiria!? :)
Hyviä perhekoiria?
5
257
Vastaukset
- Mulla on tässä
sylissä just nyt yksi. Coton de Tulear poitsu.
- mitkähän tahansahan
Kaikki tietenkin. Jokaisella koirarodulla on yhtä lailla vastuu omistakin jälkeläisistään. Liikunnan tarve vaihtelee roduittain ja sehän on perheestä kiinni kuinka innokkaita ulkoilijoita/koiraharrastajia koiran omistajat ovat.
- Pthyi!
Meillä pian 6kk vanha Coton de tulear tyttö. Aivan ihanaluonteinen koira! Elää perheen mukana eikä ole vaatinut hirrrveätä kouluttamista eikä komentamista. Todella hyvin lahjottavissa, eikä ole tuhonnut paperia lukuunottamatta yhtään mitään! Tosin tuon kanssa leikitään ja ollaan paljon ulkona, ei se sisällä jaksa muuta kuin kävellä perässä tai nukkua =).
- kiva kuulla
Nartut ovatkin minun mielestäni yleensä lempeämpiä lapsille kuin urokset :-)
- ihan huippu
bostoninterrieri, pieni koira, mutta ei mene rikki kovakouraisessakaan käsittelyssä. Jaksaa väsymättä touhuta kaikissa perheen tapahtumissa. sopeutuvainen ja rohkea luonne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442