työpaikan sauna

typsy

On aina yhtää jännää mennä töihin sillä ei tiedä mitä päivä tuo tullessaan :) Tekstarit lentelee edes takasin aina sillon kun on sopivaa aikaa. Sillä se ei saa häiritä työtä. Ensin työt ja sitten muu :) Yhtenä päivänä tuli aika kivoja viestejä ja minulla jäi töiden jälkeen tunnin odottelu aika kun menin sitten pelailemaan enkä viittinyt välillä lähteä kotiin sillä oisin kerinnyt käymään vain kääntymässä kotona . Päätin laittaa työkaverilleni (miespuolinen) itse nainen, viestin ja kysästä että mitäs se on keksinyt mulle tunniksi kun en millään viitti lähteä kotiin. Sieltä tuli viesti että suihkuseura kelpaa :) Mielelläni minä menin. Sitä en vaan tiennyt että oli laittanut saunakin päälle. Tämä kaikki tapahtui työpaikalla ja olihan se jännää. Jännitystä oli molemmin puolin ilmassa että tuleeko kukaan sinne saunalle vai ei. Eipä sinne kukaan tullut. Siinä vitsailtiin että mitäs jos esimies tulee vilkasemaan missä kunnossa on tilat :) Siinä vaiheessa sanoin että minä en kehtaisi tulla töihiin ainakaan muutamaan päivään :) Mutta se on sanottava että saunassa ei oikein tahdo onnistua sillä siellä on tosi hankalat asennot ja tilanpuutettakin on :)

5

9182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija_;P

mie voin tulla (hihihi)

• järkyttynytkummitäti

Tämä sinun miehesi on pervo! Ei ihminen oikeesti ala ehdottelemaan tommosia suihkuseuroja ellei jotain suhdetta ole ja sillonkin vois vähän ajatella oikeesti! Ainoo paikka on sängyssä peiton alla kun toisen saa alasti nähdÄ!! Ei suihku, siellä ollaan liian alasti.

• eläinystävä

Kyll ä meill vaan on totuttu ehdottelemaan!!1!
      Mitäs puhettu tuo tuommonen?

• järkyttynytkummitäti

pervoja täynnä siellä koko paikka! on meill ätäällä sentään jotain niinku järkeä jutuissa

• ihana;))

HUH! Kyllä siellä saunassa onnistuu se paneminen ihan hyvi. kokemuksii on. aika piani sauna siellä jos ei mahu edes toisiaa rakaslemaa.käykää useemminki ! seksi se on suhteen avain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2378
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      71
      2299
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1969
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      78
      1665
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      107
      1542
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1401
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1264
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe