mistä edullinen DVD-soitin peruskäyttöön

miten on

mulla olis taulutv, joten HDMI-liitäntä suotava. Oisko tämä gigantin sony ok teidän viisaampien mielestä: Sony DVP-SR 760H hintaan 69,- 4,90,-toimitus.

Katson vain perusleffoja enkä tarvi muuta erikoista soittimeen.Onko toi malli muuten alukoodivapaa?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

6

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leffat katseluun...

Mielestäni aluekoodivapaita DVD-soittimia ei helpolla löydy ja ainakin Sonyt on tämän suhteen tiukan linjan kannattajia. Suosittelen vaikkapa Verkkokaupan ProCaster DVD-005 HDMI soitinta, ei maksa paljoa ja on aluekoodivapaa...

HDMI:n kautta katsottuna DVD saa uuden elämän, kun skaalaus toimii eikä tarvitse katsella leffoja scartin kautta.

• cfr5555

Osta samanmerkkinen kun TV on, ja lisäksi sellainen joka menee nettiin selaimella. Jos vain löytyy.

• luepas uudestaan

Ei DVD-soittimilla nettiin pääse, ne on Blueray-soittimia joilla pääsee.

Lisäksi toi aloittajahan sanoi "Katson vain perusleffoja enkä tarvi muuta erikoista soittimeen." joten hän tuskin kaipaa nettiominaisuuksia soittimeensa.

• hyvin meni

no, tuli käytyä Claes Olssonilta hakemas viimeisen kpl dvd-soittimen hintaan 50e, ja kun oli viimeinen hyllyssä esillä mut ei käytössä niin lupas alennusta ja pyysin alennuksen sijaan 1m HDMI-kaapelin:arvo 11e, jonka sainkin kaupanpääliäisiksi ja hyvin pelittää kotona.

Outoa oli se, että myyjä antoi salasanan millä saa soittimen aluekoodivapaaksi eli open/close salasananumerosarja niin tuli aluekoodivapaaksi.

• Leffat katseluun...

Pari vuotta sitten oli tarve hankkia tuttavalle aluekoodivapaa DVD-soitin. Kävin useammassa liikkeessä ja esim. Sonylla oli pelkästään Blu Ray -soittimia. Yksikään liike ei suostunut koodeja antamaan, joten ostin silloin Procasterin. Joillakin DVD-soittimilla voi tehdä muutaman kerran aluekoodin vaihdon, mutta pysyväksi aluekoodivapautta ei normaalikeinoin saa.

Hyvä, että löysit toimivan ratkaisun...

• procasterdvd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe