mulla olis taulutv, joten HDMI-liitäntä suotava. Oisko tämä gigantin sony ok teidän viisaampien mielestä: Sony DVP-SR 760H hintaan 69,- 4,90,-toimitus.
Katson vain perusleffoja enkä tarvi muuta erikoista soittimeen.Onko toi malli muuten alukoodivapaa?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
mistä edullinen DVD-soitin peruskäyttöön
6
677
Vastaukset
- Leffat katseluun...
Mielestäni aluekoodivapaita DVD-soittimia ei helpolla löydy ja ainakin Sonyt on tämän suhteen tiukan linjan kannattajia. Suosittelen vaikkapa Verkkokaupan ProCaster DVD-005 HDMI soitinta, ei maksa paljoa ja on aluekoodivapaa...
HDMI:n kautta katsottuna DVD saa uuden elämän, kun skaalaus toimii eikä tarvitse katsella leffoja scartin kautta. - cfr5555
Osta samanmerkkinen kun TV on, ja lisäksi sellainen joka menee nettiin selaimella. Jos vain löytyy.
- luepas uudestaan
Ei DVD-soittimilla nettiin pääse, ne on Blueray-soittimia joilla pääsee.
Lisäksi toi aloittajahan sanoi "Katson vain perusleffoja enkä tarvi muuta erikoista soittimeen." joten hän tuskin kaipaa nettiominaisuuksia soittimeensa.
- hyvin meni
no, tuli käytyä Claes Olssonilta hakemas viimeisen kpl dvd-soittimen hintaan 50e, ja kun oli viimeinen hyllyssä esillä mut ei käytössä niin lupas alennusta ja pyysin alennuksen sijaan 1m HDMI-kaapelin:arvo 11e, jonka sainkin kaupanpääliäisiksi ja hyvin pelittää kotona.
Outoa oli se, että myyjä antoi salasanan millä saa soittimen aluekoodivapaaksi eli open/close salasananumerosarja niin tuli aluekoodivapaaksi.- Leffat katseluun...
Pari vuotta sitten oli tarve hankkia tuttavalle aluekoodivapaa DVD-soitin. Kävin useammassa liikkeessä ja esim. Sonylla oli pelkästään Blu Ray -soittimia. Yksikään liike ei suostunut koodeja antamaan, joten ostin silloin Procasterin. Joillakin DVD-soittimilla voi tehdä muutaman kerran aluekoodin vaihdon, mutta pysyväksi aluekoodivapautta ei normaalikeinoin saa.
Hyvä, että löysit toimivan ratkaisun...
- procasterdvd
Verkkokaupasta Procaster. Kohtuuhintainen ja laadultaan ihan OK. Soitin on myös aluekoodivapaa.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/12/monipuolisilla-ominaisuuksilla.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006