Onko kasvattajat tänäpäivänä tyytyväisiä rotujärjestönsä toimintaan,pentuvälitykseen ymm.
Itse olen perehtynyt parhaiten cavalieryhdistykseen, jonka toiminta muuttuu suurkasvattajien sanelupolitiikaksi pikkuhiljaa kokonaan.Vallalla halu saada pehekoirat pois jalostuksesta, vaikka olisi kuinka terveitä ja tutkittuja, isomman voimalla siirretään paljon hyvää käyttöainesta sivuun, vain syystä että suurkasvattajat elättää itsensä koirilla.
Missään muualla ei varmasti pidettäisi sellaista pentuvälittäjääkään kuin siinä yhdistyksessä. Hänellä ei pennut ole samalla lähtöviivalla, vaan ystävyys myyjään ratkaisee kehut ja haukut.
Katsellessa kenneleiden kotisivuja luulisi purppuraa olevan kasvatustyön, vahinkoista ja kaikenlaisesta kieroilusta vaietaan visusti.
Suurkasvattajien verotiedotkaan ei kulje käsikädessä totuuden kanssa.
Onko samaa muissa yhdistyksissä?
Rotujärjestöt ja yhdistykset
eivät kaihda mitään
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596