Onko kasvattajat tänäpäivänä tyytyväisiä rotujärjestönsä toimintaan,pentuvälitykseen ymm.
Itse olen perehtynyt parhaiten cavalieryhdistykseen, jonka toiminta muuttuu suurkasvattajien sanelupolitiikaksi pikkuhiljaa kokonaan.Vallalla halu saada pehekoirat pois jalostuksesta, vaikka olisi kuinka terveitä ja tutkittuja, isomman voimalla siirretään paljon hyvää käyttöainesta sivuun, vain syystä että suurkasvattajat elättää itsensä koirilla.
Missään muualla ei varmasti pidettäisi sellaista pentuvälittäjääkään kuin siinä yhdistyksessä. Hänellä ei pennut ole samalla lähtöviivalla, vaan ystävyys myyjään ratkaisee kehut ja haukut.
Katsellessa kenneleiden kotisivuja luulisi purppuraa olevan kasvatustyön, vahinkoista ja kaikenlaisesta kieroilusta vaietaan visusti.
Suurkasvattajien verotiedotkaan ei kulje käsikädessä totuuden kanssa.
Onko samaa muissa yhdistyksissä?
Rotujärjestöt ja yhdistykset
eivät kaihda mitään
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405