Mitä mieltä olette saako känniläinen kusta ja kakata kadulle vapaasti? Itse kakkaan ja kusen kännissä aina kadulle. Mielestäni varsinki sellaiset ihmiset joilla on paljon rahaa saavat tehdä ihan vapaasti kaikkea tälläistä jos siltä tuntuu. Mua ei haittaa jo joku ajaa mersulla tai muulla tämän elämän voittajien autolla tien reunaan ja sieltä käy joku rikas kadulla kakkimassa mutta vitsi se ärsyttää jos joku ajaa skodalla,hyundailla tms rellun rimpulalla tekemään saman niin se rupee suututtaa ihan heti.eli rikkailla on eri säännöt kuin köyhillä
Kännissä kadulle kuseminen/ kakkaaminen
Rikas vaiko köyhä
4
504
Vastaukset
- Anonyymi
Moni rikas maksaa niin paljon veroja yhteiskunnalle , että heille mielellään suo päästövapauden eli oikeuden paskoa ja kusta kadulle , jos on pakottava tarve!
- Anonyymi
On sopivaa toimintaa. Paska maa. Annetaan samalla mitalla takaisin.
- Anonyymi
Itänaapurissa miliisi kun näkee toimituksen niin viiv päivää koppia ja sakko.
- Anonyymi
Onhan tuosta saanut sakot jo 80-luvulla mutta voithan sä hankkia jonkun vammaiskortin ja kusta sillä minne vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998