Apua asunnon ostoon

Asunto Espanjasta

Hei,
Olen ostamassa asuntoa Torreviejan alueelta. Voisitteko konsultoida asiassa, kiitos jo etukäteen.
Tarkoitus olisi löytää asunto 2mh:lla, kerrostalosta, mielellään vielä jos läpitalon huoneisto (ja ehkä jopa kattoterassilla).
Tarkoitus on asua itse osan vuotta ja loput vuokrata.
Mikä on paras alue TV:ssa vuokraamisen kannalta?
Rantaan max 700-800m.
Suositelkaa myös hyvää välittäjää jos kokemusta/tietoa.
Gracias!

19

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26-v

      Toistan aikaisemman ehdotukseni vastaavassa tilanteessa.

      Mene joksikin ajaksi asumaan vuokralle keskustaan, kierrä keskustan välitystoimistot, valitse sijainnin ja kuvauksen perusteella tutustumiskohteesi ja anna toimistojen käyttää sinut kohteissa!
      Esittelevät mielellään.

      Parikin viikkoa antaa jo mahdollisuuksia mutta pitempi aika on aina parempi.

      Vuokrausasiassa auttavat ko. toimistot.
      Vuokrausta ajatellen on sijainti erittäin tärkeä!
      Keskustan ensimmäisen linjan asunnot ovat helppoja vuokrattavia mutta kalliita hankkia.

      Talomme portero hoiti vuokrauksen yhtä vuotta lukuun ottamatta jolloin sen hoiti toimisto.

      Kun käyt kohteissa niin matalalla kiertävän talviauringon esteettömyys on erittäin tärkeää!

    • Los Frutales

      Myynnissä on paljon asuntoja kannatta tulla paikan päälle ja asua vuokralla ymmärrät parimiiin mitä alue sopii...tulla ja osta ei ole hyvää idea!!!suosisttelen vaan espn. kiinteistö.Pankkin asunnot vaativat eneksin kova remonti!!!

    • Ole tarkkana

      Hei, olemme itse ostaneet asunnon mutta emme Torreviejasta. Oleskele siellä ensin jotta olet varma että se on alue jossa viihdyt, kierrä myös muut alueet ja jututa paikallisia jotta saat selville Torreviejan maineen...Kannaattaa ostaa uutta koska vanhoissa saattaa tulla yllätyksiä..Espanjassa ostetaan aina kiinteistö eikä osakkeita kuten Suomessa. Oheisesta linkistä hintoja: http://www.idealista.com/venta-viviendas/torrevieja-alicante/#/venta-viviendas/torrevieja-alicante/pagina-1.htm?ordenado-por=precio-asc
      Pankeilla hyviä kohteita www.altamirasantander.es ja kaikki hoituu virallisesti ja hyvin, itse ostimme heiltä. Torreviejassa on halpaa mutta myös paljon kaikenlaista. Onnea matkaan

    • En ostanut

      Olin keväällä kk: n vuokralla tarkoituksena ostaa asunto TV: sta. Mieli muuttui sinä aikana, en ostanut, kun en tykännyt paikasta.
      Harkitse, harkitse ja vielä kerran harkitse.
      Omistusasunto ei ole kultakaivos TV: ssa mutta halvalla saat käytetyn ja on paremi kuin pankin uusi lisäksi kalustettu valmiiksi..

      • Kiitos vinkistä! Itse olen tulevaisuutta ajatellen katsellut asuntojen hintoja. Torreviejassa näyttää olevan edullisiakin kohteita. Pitäisi käydä paikan päällä katsomassa.


    • niitä riittää

      uusavuton

    • Itse olen mieltynyt Alicanten alueeseen. Hyvä sijainti ja paljon lentoliikennettä. Harratan moottoripyöräilyä, joten siellä pääsee aina liikkeelle ympäri vuoden.

    • 201214433

      Zariko'lla löytyy eräs hyvä suomalaisen mittapuun
      mukaan uudistettu ja kokonaan päivtetty asunto.
      Keskustan kaikki mukavuudet.

      http://www.zariko.com/for-sale/a206/

      ID: A206

      Aivan varteen otettava vaihtoehto asunnon ostajalle. Olen käynyt
      katsomassa.

    • J.M.J.1

      Meille kävi niin, että olimme vuokralla suomalaisvuokrafirman kautta. Kotiin palattuamme vuokra-asuntoamme läheltä oli Hesarissa asunto myytävänä. Vuokrafirman ihminen kävi katsomassa kannattaako asunto ostaa ja onko se sellainen, että sitä saa vuokrattua. Nyt asunto on heillä vuokrattavana ja hyvin on kelvannut. Me ostettiin asunto siis näkemättä ja lakinainen hoiti kaupat valtakirjalla. Varmaankin tuuria, mutta asunto on ollut tosi mieluinen. Jos haluat niin voit mennä tuohon meidänkin asuntoomme vuokralle, vaikka se ei myytävänä olekkaan. Asunto tuntuisi olevan juuri sellainen kuin olet etsimässä. Napureissa on silloin tällöin ollut samanlaisia myytävänä.

      • Keväällä etelään

        Tervehdys,
        Onko asuntonne lähellä keskustaa? Voisimme olla kiinnostuneita vuokraamaan sen 2-3 viikokon ajaksi alkaen n. 22.3 -> tai 28.4.-> . Olemme ehdottoman luotettava 60 pariskunta ja olisimme kiinnostuneita tutustumaan Torreviaan - mahdollisesti myöhemmän oston merkeissä, mutta nyt haluaisimme tutustua alueeseen. Odottelen yhteydenottoa...


      • j.m.j.
        Keväällä etelään kirjoitti:

        Tervehdys,
        Onko asuntonne lähellä keskustaa? Voisimme olla kiinnostuneita vuokraamaan sen 2-3 viikokon ajaksi alkaen n. 22.3 -> tai 28.4.-> . Olemme ehdottoman luotettava 60 pariskunta ja olisimme kiinnostuneita tutustumaan Torreviaan - mahdollisesti myöhemmän oston merkeissä, mutta nyt haluaisimme tutustua alueeseen. Odottelen yhteydenottoa...

        Hei! Harmi, kun vasta nyt huomasin kirjoituksenne. Asuntomme on osan tuosta ajasta vapaana. Asunto on La Loman terveyskeskuksen vieressä, eli perjantaimarkkinoille on meiltä n. 150m. Lähimpiin rantoihin (Cura, Locos)n. 1km ja huvivenesatamaan n. 1,5km. Jos kiinnostaa niin kerron mielelläni lisää. s-posti [email protected]


    • Asuntoagenttisi

      Hei, toimin alueella homehunterina. Autan Sinua kun etsit myytävänä tai vuokrattavana olevaa asuntoa. Ota yhteyttä [email protected] niin kerron palvelustani lisää.

    • Senora finlandesa

      Hei! Tarjolla olisi lähellä Mil Palmerasin rantaa, 15 km Torreviejasta etelään, Rio Mar- nimisellä asuinalueella, rivitalon kakkos- kerroksessa sijatseva 2 mh, oh, baarikeittiö. Lasitettu tilava parveke ilta- aurinkoon. Rakennettu- 99, olemme asuneet alusta asti alueella, joka osoittautui napakympiksi. Tilavasti rakennettu alue, hyvä taloyhtiö, jolla hyvin hoidettu uima-allas ja puisto. Mukavat naapurit. Eikä talossa mitään kosteusongelmia, jotka melko yleisiä Espanjassa.
      Mikäli kiinnostuit, lisätietoja osoitteesta: [email protected]

    • kujhyg

      Suosittelen pankkien pakkohuutokauppoja. Itse ostimme 90km alicante moraira kylästä talon altaalla ja mernäköalalla veroineen 350te.. listahi nta ennen huutokauppaa475te verot.

    • alfino1

      www.econoproperties.com Torrevieja.
      Itse tein asuntokaupat kyseisen välitystoimiston kanssa.
      He hoitivat kaiken loppuun asti (suma ,vesi ,sähkö ja yhtiövastike suoraveloitus sopimukset).
      Toimisto sijaitsee Torreviejan keskustassa ja heidän käyttämä lakifirma ja notaari aivan vieressä.
      Suosittelen lämpimästi.

      • Masood Shaikh

        Thanks Petri to recomendation of our company! Econo Properties Torrevieja,, we always offer the LOWEST prices properties in Torrevieja


    • kokenut asukas

      Kannattaa toki asua vuokralla juuri siinä mitä ehkä ostat. Äänieristys on nimittäin iso ongelma näissä ja jos lähdet suomalaisista 70-luvun kerrostaloista ja duplaat kuuluvuuden kaikilta suunnilta olet siinä mitä sinua odottaa.

      Älä osta Torren keskustasta, siinä on nimttäin niin paksu saaste, että hiljaisella maatuulilla näky paksu vana merelle päin. Vain merituulella on siinä jotenkin siedettävä ilman laatu. Samalaista on kuulemma muissakin välimeren rantakaupungeissa. Vanhoja dieseleita riittää nimittäin.

      • 27-v

        Paksu vana merelle päin?! En ole havainnut!

        Katutöiden aikana tuo oli mahdollista mutta kyse oli kivi- yms. pölyistä eikä liikenteestä.
        27-vuotta paseolla majaillut!


      • Torremolinoksessa

        Kun puhutaan espanjalaisesta kaupungista niin siellä ei niitä vanhoja dieseleitä juurikaan näe. Autokanta on huomattavasti nuorempaa kuin siellä elintasomaassa Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe