Miten sinut on jätetty?

Jokunollavaan...

Voiko toisen jättää sanomatta mitää edes sitä että tää oli nyt tässä? Vaan itse huomaakin parin päivän kulttua että minut on estetty joka paikasta. Ja kaikki tämä sentakia kun kerroin lempeästi ja rehellisesti suhteesta ja mitä meidän pitäs korjata jotta kaikki toimis hyvin nyt ja jatkossakin. Olen yrittänyt tavoittaa tyttöä tekstaamalla, soittamalla ja jopa väsäsin videon että siihen saisi jotain kontaktia ja kävin myös paikan päällä siellä missä seurustelu lähti käyntiin 3 kuukautta sitten... mutta hän ei tullut paikalle. Kuinka julma voi olla kun tekee "kaikkensa" niin parin seuraavana päivänä lähettää viestin "kuule anteeks vaa iha v*tusti että en ole vastannut". En edes tiedä sen tarkemmin tiedä mikä on loukannut kun ei suostu edes puhumaan... mutta olen sitä olen pyytänyt anteeks monesti jos joku asia loukkas....

Sentakia haluasin kysyä:
Miten sinut on jätetty?
Oletko poika vai tyttö?
Kauan olitte seurustelleet?

17

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx poitsu.

Hei, ei tolleen voi jättää toista!!! Ihan perseestä!!!Älä enää pyytele siltä tytöltä anteeks vaan ala katella uutta!!! Et oo nolla!!!

• chewie95

Mut jätettiin pari päivää ennen uuttavuotta. Tyttö yritti ensin soittaa, mutta en kuullut sitä koska olin kaupungilla, jonka jälkeen tuli tekstiviesti jossa hän ilmoitti ettei suhde toimi. Vähän päälle kaks kuukautta oltiin yhessä, eli ei vielä kovin pitkään. Jäi vaan vituttaa, ettei se kunnioittanu mun tunteita ees sen vertaa et ois kasvokkain sanonu

• ysikasi

mun ihastus jätti mun kaverin sen takii, ettei enää vaa huvittanu, no täst on jo kaks vuotta, ni ehkä mul on lupa olla kuses siihe jätkää, vai? :D

• susi-cola

Mut jätettiin tosi epämääräsel viestil. Oli paskamaista. Oltiin yhes vaan 2viikkoo ku se oli nii lapsellinen. Mä kyl jätin eilen mun viimesimmän poikkiksen sanomalla sil sen face-to-face.

• Ärrä vika on syvältä

olen poika, tyttöystävä jätti parin viikon seurustelun jälkeen ärrävian takia...

• aloneeeee...

Miut jätettiin yli vuoden seurustelun jälkeen tekstiviestillä,syytä ei kerrottu.. Kiitti vitusti,elämä onki nyt paljon parempaa :)))

• aloneeeee...
        aloneeeee... kirjoitti:

Miut jätettiin yli vuoden seurustelun jälkeen tekstiviestillä,syytä ei kerrottu.. Kiitti vitusti,elämä onki nyt paljon parempaa :)))

Ja olen tyttö..

• Älä murehdi!

Se tyttö joka jätti sut ärrä vian takia... Siis ei jumalauta mihin tää maailma menee jätetään puhevian takia... Sun ei kannata sitä murehtia että sulla on ärrä vika sillä jos joku tyttö jättää vaan sen takia nii ei sun kannata roikkua ollenkaa sen perässä kun ei osaa kunnioittaa ihmisiä jotka voivat loukkaantua just puhe vian takia. Joten jatka vaan elämääsi eteen päin äläkä välitä siitä että sua loukataan ärrä vian takia sillä sille ei voi mitää (ellei käy terapiassa vai mikä nyt onkaa)

• Mä jätin mun oman jätkän, koska se ei osannu kohdella mua niinku naista tulis kohdella. Me oltiin yli vuos yhes, mut me riideltiin joka viikko enkä tajua miten aina vaan jaksoin uudestaan antaa anteeks sille.. Mun ex ei ymmärtäny mitä mä halusin ja mä päätin jättää sen koska se oli niin ilkee mua kohtaan.

• muumuu1

;ut jätettii tekstarilla, jossa oli vaa ilmotus, että parempi et ollaa molemmat erillää. Sit sen jälkee oli poistettu kavereista mm. faceookista... On pyytäny anteeks ja saanukkin

• kkkkko

7kk seurustelun jälkee tuli viestiä että en pysty tähän enää ja älä vastaa, en halua kuulla susta. Silloin olin todella katkera, koska olisin halunnut edes puhua erosta niin että olisin voinut päästää irti. Riideltiin kyllä todella paljon kaikesta suhteen aikana, alkoi mullakin loppua voima siihen mut jotenkin toisesta välitti liikaa.
      Puoli vuotta myöhemmin törmäsin siihen "vahingossa", mun kaverit oli suunnitellut sen kavereiden kanssa et eksytään mukamas sattumalta samaan paikkaan kun kumpikin itki toisen perään vieläkin. Muistan sen illan ikuisesti. Nyt mennyt paremmin tää puolitoista vuotta mikä yhes sen jälkeen vietetty.

• särkynyt tyttö

Mut jätettiin viikko sitten tekstiviestillä... Ensin kaikki oli hyvin sitten puhelut ja tekstiviestit alko harvenemaan... Sen jälkeen kauhee tappelu hirveitä sanoja.. Olevinaan sit saatiin sovittuu ja taas ei moneen päivään mtn yhteyttä sitten tuli viesti tää oli tässä!! Halpamainen ja paska temppu jättää.

• tyttö98

olin ollut nyt reilun vuoden yhdessä poikaystäväni kanssa. olen 14 vuotias. olemme siis olleet seiskaluokan alusta yhdessä, ja toissapäiväiseen päivään asti. alaasteella oli ollut jotain säätöä, mutta yläasteella päätimme koittaa yrittää. hyvinhän tuo suhde oli mennyt, ei riitoja, kaikki aivan loistavasti.. poikaystävääni ahdistu vain se että kaikki hänen kaverinsa olivat jo saaneet tyttöystäviltään. hän kyllä sanoi että ei se haittaa, ja hän jaksaa odottaa siihen asti kun olen valmis. (syy miksi en ole valmis seksiin, on kai se että äitini tuli raskaaksi ollessaan 14, ja elämä silloin oli ollut hankalaa ja voin vain kuvitella sen. jo pienenä jouduin laitoskierteeseen, mutta nyt olen palannut äitini luokse koska hänen elemänsä on taas mallillaan, minun on kylläkin arka puhua hänelle, omalla äidilleni (!!), tuntuu kuin en edes tuntisi häntä. mutta niin syy tässä miksi en ole valmis) mutta niin toissapäivänä poikaystäväni soitti minulle, ja sanoi että haluaa tavata. ajattelin että mikäs siinä, iloisin mielin lähdin. nähtiin, ja kun olin aikeissa halata ja pussata, hän vain työnti minut viileästi pois, ja sanoi jotain tämän suuntaista "tämä ei nyt enää toimi. on parempi että me ei enää olla yhdessä. tai kavereita. mutta ei muistella pahalla. sinä oot upee tyttö, mutta et mulle se oikee" sitte se vaan lähti pois, ja mä jäin suu auki kattomaan sitä, kun se kävelee pois, se ei edes käänny kun alan itkee. nyt eilis, ja tänä päivänä olen saanut vihjailuita pojan kavereilta, tai oikeastaan huutoja käytäviltä, "(nimeni) EI USKALLA ANTAA OMALLE POIKAYSTÄVÄLLEEN! EIKUN OOTA! ENTISELLEEN!" vittu mikä kusipää, eikun kusipäät:(

• fjeic

Aika ilkeä jätkä. Jos ne huutelee vielä nin heitä kylmän rauhallisesti takasin joku kommentti että emmä tommoselle pikkukyrvälle antaiskaan/ emmä siitä itse mitään iloa kuitenkaan sais ku jätkä tulisi ekan työnnön jälkeen/ en tajua kuka lutka teiänkää eteen tussujaan kehtaa levittää, mulla sentään on itsekunnioitusta etten koske tollasiin pelleihin /vittuako se teitä liikuttaa / ei taida omassakaan seksielämässä paljoa olla puhuttavaa kun täytyy mun asioihin tunkea. Joo, on lapsellista mutta niin on tuo noidenkin käytös. Parempi taktiikka kuitenkin olisi vain antaa sen huutelun olla ja nauraa kavereiden kesken kuinka säälittäviä ne jätkät on. Ne katuu tollasia huutoja parin vuoden päästä.
        Ja näytä, että et kaipaa sitä jätkää elämääs. Vaikka oikeasti varmasti sattuukin paljon tällä hetkellä. Älä ota siihen yhteyttä, älä puhu sille ja josse sika tulee motkottaa sulle jotain niin ole kylmä sitä kohtaan. On vaikeaa mutta _jos_ se tulisi vinkumaan sua takaisin ja olisit heti sen jaloissa kiinni niin se jätkä satuttaa sua uudestaan.

• tyttö 16v&jätkä 17v

Mut jätettiin vähän yli 2 viikkoo sit viestillä. Sano ettei meidän juttu toimi ku rakastaa toista, eikä voi sille mitään. Et on parempi ettei olla väleissä, ettei tuu mitään säätöö taas. Pyys anteeks ja toivo että ymmärrän. Eipä me kauaa "seurusteltukaan" ku joka välis oli jotain riitaa sen exän takia. Se ihastu muhun sillon ku oli viel sen tyttöystävänsä kaa yhessä (josta en siis aluks ees tienny) ja sen 3 kuukauden aikana mitä säädettiin, erottiin ja palattiin yhteen vissiinki 3 kertaa ja saman se teki sille toiselle tytölle. Ajattelin ensin, et se ei vaan osaa päättää mitä se haluaa (tai ajattelen kyllä välillä vieläki) mut tää jättäminen sattu tapahtuu just sen viikonlopun jälkeen ku en ollu antanu sille.. Se kyllä monta kertaa sano että jaksaa oottaa että oon valmis ja pyys anteeks et oli yrittäny jotai sellasta. Tiedä sitte et oliks se vaan pillun perässä ja vaikka oikeesti oliskin niin silti vaan haluisin sen takas vaik tiiän ettei kannattais. Sen kanssa oli niin ihanaa sillon ku meni hyvin, se oli just sellanen täydellinen poikaystävä jota oon kaivannuki.
      Ollaan juteltu sen jälkeen ku se jätti mut (samalla viikolla, mun alotteesta) ja se on sanonu ettei tiedä mikä on oikein ja kun kysyin et haluuks se nyt olla mieluummin sen toisen tytön kanssa ku mun, niin vastas "niin kai". Sitku kysyin vielä uudestaan ni sieltä tuli "emt". Se sano että on sen toisen kaa tosissaan ja haluis olla vielä väleissä, mut se tyttö ei anna. Lopuks ei vastannu mun viesteihin ja seuraavana päivänä tuli viesti että ei haluu pitää vähää aikaa mitään yhteyttä, et saa unohdettua kaiken ja voi vaik ilmottaa sitten ku siihen on pystyny. Ja tästä on nyt menny kohta kaks viikkoo. Tuskinpa se mulle ilmottaa, siinä vaiheessa ku se on jo unohtanu mut ni ei se mua enää uudestaan muista. Oon miettiny et voisin lähettää sille jonkun viestin, mut se on varmaan ihan turhaa, se iteki sano et toivoo etten pitäis mitään yhteyttä. Mut jos mä en pidä yhteyttä, niin tuskinpa sekään.. Mua vaan hämää se, että kaikkien muitten exiensä kanssa se on facebookissa kaveri, mutta mut se on poistanu kavereista ja estäny. Mitä erilaista mussa on ku vertaa niihin muihin..?
      Tää jätkä on tehny näin kuulemma monelle muulleki, sen maine on levinny meijän "kaupungissa" jo aika pitkälle. Kumma vaa ku mun korviin ei ollu kantautunu ennen ku siihen tutustuin ja rakastuin.. Mutta silti vieläki mä haluisin sen takas, vaikka tiiän et se pettäis mua ku on sen tehny jo niin monta kertaa mulle, ja monelle muulleki.. Tiiän et ansaitsisin parempaa ja varmasti saisinki joskus mut se on vaan ainoo kenet haluun. Se anto itestään mulle sellasen kuvan et se katuu ja et silläki on paha olla, mut musta tuntuu et se ei katuis ollenkaan, elää vaan elämäänsä onnellisena tyttöystävänsä kanssa.. Se on kans yks asia joka sattuu niin helvetisti. Ku se on onnellinen ilman mua, mut mä en ilman sitä. Tai mistäs mä sitä tiiän ku en oo sen kanssa jutellu.
      Oon päässy jo siitä "itkuvaiheesta" ohi, en enää itke niin herkästi sen takia, mut aika usein on itku kurkussa, niinku tälläki hetkellä. Vaikee vaan yrittää unohtaa kun se tulee mieleen joka asiasta mitä teen, kävelenkö kaupungilla tai vaik hieronko mun reisiä, se tulee aina mieleen ja mietin sitä kokoajan. Jos nään jonkun nuoren parin (varsinki omat kaverit on pahimpia) tulee niin kova ikävä.. Tiiän et ajan kanssa tää helpottaa mut se tuntuu kuluvan vaa niin helvetin hitaasti. Haluisin vaan unohtaa tän koko jutun jo kun se ei kerta mun kanssa haluu olla, ja vaan jatkaa elämää ONNELLISENA eteenpäin. Niin, ja tää jätkä oli siis ensimmäinen kenen kanssa olin oikeesti.

• lottaoonmä

Miten sinut on jätetty? monel taval, viimeks puhumal asiat selväks, ja eroamal yhtesest päätöksestä, ja erottiin kavereina, tosin sanottii, ett ei enää noteerata toisiamme :/
      Oletko poika vai tyttö? tyttö
      Kauan olitte seurustelleet? yli puol vuot

• Anonyymi

reilu30 jätkä, muija jätti fb-mesessä reilun 7vuoden seurustelun jälkeen ilman selityksiä, viestissä jättö+aikataulu millon hänen kamat pitää tuoda ja mun kamat hakea pois. Ei mitään käryä mitä tapahtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe