Tervehdys! Oisin lähdössä parin viikon päästä Kreetalle ja haluaisin tietää Hanian rannikosta kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Onko Hanian ulkopuolella elämää jos joudun jokerimatkalaisena pienempään paikkaan esim. Agia Marinaan?? Onko kokemuksia Tjäreborgin Kreetasta? Kertokaa hinnoista, menopaikoista, rannoista, ostoksista, ruoasta jne jne.. Kitoos!! :))
Kreeta
5
1083
Vastaukset
- Mä vaan
Agia Marinasta kilometrin verran eteenpäin
kylä nimeltä Platanias jossa on kaikkea jota
lomalla tarvii.
Ja hiekkaranta alkaa oikeastaan vasta Agia Marinan
jälkeen ja jos joudut/pääset Plataniakseen niin
toivottavasti hotelli on Sonio josta on n.5 pitkää
loikkaa mereen ja muutenkin nasta paikka..allasbaarin kyypparille terkkuja,kysy
onko Golden Cap-paita tallella.... - +´0987
no sinnehän just kannattaa mennäkkin
- Mia
Hei. Palasimme pari viikkoa sitten Tjären Kreetan lomalta. Olimme pikkuruisessa kylässä nimeltään Gerani. Itse Geranissa ei ole juurikaan mitään; ruokaravintoloita ja kyläkauppa. Sopii enemmän lapsiperheille ja rauhallisesta rantaelämästä tykkääville.
Bussilla pääsee kätevästi mm. Plataniakseen ja Haniaan. Haniassa kannattaa käydä, kivoja ruokapaikkoja "satama-alueella".
Paikallinen ruoka suht koht edullista, muuten hinnat melkein Suomen tasoa.
Me vuokrasimme auton neljäksi päiväksi ja kävimme mm. Rethymnonissa ja Elafonissiksessa. Elafonissiksessa mahtava ranta, samettihiekkaa ja kristallinkirkasta vettä, tuota paikkaa ei turhaan kutsuta Kreetan malediiveiksi.
Tykkäsimme Kreetasta ja suosittelen kyllä.
Tjären oppaat todella ystävällisiä.
Ihanaa tulevaa matkaa !!!- Mä vaan
Käyppä katsomassa www.kreikka.net. Sieltä löydät tietoa keskustelupalstalta.
- kkkk
ja sieltä keskustelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126108Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242161Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671172
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874