Laulaja Harri Kuokkanen?

Osolemiooooo

Onko puolikas vai varttiromani? On se ihime, että jos ihmisessä on vähänkin tummien verta niin se on heti parempi laulaja verrattuna keskiverto laulajiin!!

20

10881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihailija,

Enpä tiedä onko vai eikö ole. Mitä sillä on väliä. Komea nuori mies hän joka tapauksessa on.
      Komeuden lisäksi Harrilla on hieno ääni ja hänelle sopii juuri nuo kauniit kappaleet, joissa on hyvä melodia. Hänen äänensä on juuri musiikkia korville. Muutenkin vaikuttaa erittäin fiksulta kaverilta. Toivotaan, että tullaan kuulemaan Harrilta myös lisää uusia kappaleita ja pitkäsoittolevy.

• Valkoista sataa
      • Samaa mieltä

Totta turiset!

• suokuokkanenjaharri

mustalainen et ole, mutta sitä verta sinusta löytyy ja olet ylypiä siittä!! :))

• Sertzo

Itse voisin tarjota Harrille joitain biisejäni. Pitää yrittää saada jotenkin yhteys häneen ja demoja laittaa. Laulaa hän osaa kyllä hyvin
      .
      Laulujani ovat levyttäneet mm. Reijo Taipale, Arja Havakka, Arja Sipola, ja Jaska Mäkynen. Muutkin omakustantajat ovat laulujani levyttäneet ja lisää on eri ääniteille menossa lähiaikoina muutama. Tällainen pientuottaja ja lauluntekijä voi olla vain ilonen asiasta.

• Oulun poika

Laita ihmeessä, Harri laulaa tosi hienosti myös tangoja ja tietysti kaikkea muutakin.

• wanittaja ja ihailia

Harri on ihan paras Laulaja ..Laulut tulee sydämmestä asti , Nuori komea Laulaja ..Olen ikuinen Wanittaja :)

• jep jep

Pitääpä seurata kesän aikana, jos sattuis lähimaille, jossa Harri Kuokkanen esiintyy, niin vois mennä kuuntelemaan. Kuokkasen cd-levy on ainakin hyvää kuunneltavaa. Livenä kuulis lisää hänen muitakin esityksiä.

• Fanittaja

Kuulin sattumalta aivan Upeaäänisen kaverin laulavan Valkoinen Ruusu-kappaleen.
      Otin selvää kukahan Hän on.
      Hän on Harri Kuokkanen.
      Tälläisiin törmää Harvoin.
      Seuraava cd-ostoslistalla on Hänen levynsä.

Hyvää Uutta Vuotta 2015 ja Menestystä.

• misukkaliisu

harri on ihana <3

• Pusujaharrille

On se ihana❤️

• Minäkömanne

Mitä ihmeen väliä on jollain etnisellä alkuperällä? Sukunimeni (Ahlgren) ja ja ulkonäköni perusteella minua on monesti luullut romaniksi, mitä en ole. Jostain 100 vuoden takaa saattaa kirkon kirjojen mukaan
      suvussamme olla yksi ranskalainen.

• Anonyymi

Kyl sie hyvä veli oot meitä. Kysyppä mummoltas tai äiteeltä

• Anonyymi

Missä Harri on?

• Anonyymi

törkeä ja valheellinen kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

törkeä ja valheellinen kommentti

Eihän mainemiehet ikinä joudu vankilaan. Jotkut vaan muuttaa kivitaloon vähäks aikaa, tai lähtee reissulle ”ruotsiin”

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe