Toista vuotta auto seissyt jo pihassa, mutta edelleenkään ei olla saatu selvyyttä mitä tarkoittaa RXi! Tutulla täysin samalla koneella ja vuosimallikin sama, mutta ilman RXi merkintää!
Googlettaessa eteen tulee vain myynti-ilmoja ja muuta turhaa!
mitä tarkoittaa RXi?
3
178
Vastaukset
- Hohhohhoi!
RXI on tarkoittanee jotain Scenicin parempaa varustelutasoa, mutta ei se niin kummoinen taida kuitenkaan olla. Onko teillä panoraama-kattoluukku?
- rellumuija
Ei ole kattoluukkua. Mitähän eri varusteita RXissä sitten on ''normaaliin'' sceniciin verrattuna...
- M-JA
RXi on ykköskoppaisen Scenicin malli, jota valmistettiin vv 1999 - 2003. Kone on sama kuin 2-litraisessa Scenic II:ssa. Kyllä googlaamalla löytyi ihan helposti tietoa, kunhan viitsii hyppiä turhien ilmoitusten yli. Tämä tuli googlaamalla.
http://www.cars-data.com/en/renault-scenic-rxi-20-16v-140hp-16606/specs.html
Koko varustetaso löytyy kuvien kanssa, varustetaso saattaa vaihdella maittain, esim istuimenlämmitin tulee Suomessa kyllä vaikka tuossa sitä ei mainita. Varustelu näyttää aika samalta kuin meikäläisen Scenic II 2.0 confort, Mutta jos sulla on ollut RXi toista vuotta, niin näethän itsekin mitä siinä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586