Mikä on paras digi-boxi?

ostoa harkitseva

Olen katsellut tuota Saloran dvb-t420 mallia mut mikä on hyvä?

9

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoa harkitseva

      .....

      • Meedio

        ... ja hanki Medionin 4200 kaapeliverkkoon. Tuplavirittimillä ja 80GB kovalevyllä. Nam.


      • Visionääri
        Meedio kirjoitti:

        ... ja hanki Medionin 4200 kaapeliverkkoon. Tuplavirittimillä ja 80GB kovalevyllä. Nam.

        Ei mitään älyä odotella.
        Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.

        Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.

        En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
        Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..?


      • petekki
        Visionääri kirjoitti:

        Ei mitään älyä odotella.
        Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.

        Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.

        En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
        Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..?

        Minkä hintaisia noi DVD-soittimet (80Gb) on nykyään?? Merkki ja malli??


      • Visionääri
        petekki kirjoitti:

        Minkä hintaisia noi DVD-soittimet (80Gb) on nykyään?? Merkki ja malli??

        Niitä on monen hintaisia ja laatuisia.
        Itse ostin Expert-kaupasta kesäkuussa juuri ilmestyneen LG:n RH4810V aparaatin, 760€.
        On hyvä laite. Koneessa on 80Gb-kovalevy.
        Tukee DVD-miinus/plus systeemeitä.
        Huonoimmallakin laadulla tekee komeempaa kuva kuin VHS-videot koskaan.

        Tutki speksejä tarkemmin vaikkapa täältä:
        http://www.lgenordic.com/


      • ihmettelevä
        Visionääri kirjoitti:

        Ei mitään älyä odotella.
        Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.

        Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.

        En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
        Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..?

        Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?

        Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä.


      • Optikko
        ihmettelevä kirjoitti:

        Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?

        Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä.

        "Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?

        Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä."

        Se mitä menetetään niin sitä et näe sinä, eikä kukaan muukaan.
        Täysin näkymättömistä ominaisuudesta teet valintakriteeriä?


    • kysyvä

      Haluaisin ostaa "perus"digiboksin.

      Onko hyvä valinta? MicroPC-lehden valinta:

      Topfield TF-3000T,

      - 2 kpl Scart liittimiä
      - Optinen Toslink liitin
      - RS-232 sarjaportti ohjelmistopäivitystä varten
      - TV scartissa CVBS, RGB ja S-VIDEO
      - Dolby Digital tuki
      - 10 suosikkikanavaryhmää
      - 4 peliä sekä kalenteri
      - EPG ohjelmaopas, Ajastin, Lapsilukko ym
      - Monipuoliset kanava editointi mahdollisuudet: Voit muuttaa kanavien nimeä, muuttaa niiden
      järjestystä sekä lukita, piilottaa ja poista niitä.
      - Suomen ja ruotsinkieliset valikot
      - Suomen ja ruotsinkielinen ohjekirja
      - Svenska menyer och svensk bruksanvisning

      Jos ei ole hyvä niin mitä suosittelisitte hintaan 100 - 200 €

      • Suosittelija

        Finlux. Mikä malli tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe