Olen katsellut tuota Saloran dvb-t420 mallia mut mikä on hyvä?
Mikä on paras digi-boxi?
9
2854
Vastaukset
- ostoa harkitseva
.....
- Meedio
... ja hanki Medionin 4200 kaapeliverkkoon. Tuplavirittimillä ja 80GB kovalevyllä. Nam.
- Visionääri
Meedio kirjoitti:
... ja hanki Medionin 4200 kaapeliverkkoon. Tuplavirittimillä ja 80GB kovalevyllä. Nam.
Ei mitään älyä odotella.
Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.
Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.
En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..? - petekki
Visionääri kirjoitti:
Ei mitään älyä odotella.
Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.
Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.
En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..?Minkä hintaisia noi DVD-soittimet (80Gb) on nykyään?? Merkki ja malli??
- Visionääri
petekki kirjoitti:
Minkä hintaisia noi DVD-soittimet (80Gb) on nykyään?? Merkki ja malli??
Niitä on monen hintaisia ja laatuisia.
Itse ostin Expert-kaupasta kesäkuussa juuri ilmestyneen LG:n RH4810V aparaatin, 760€.
On hyvä laite. Koneessa on 80Gb-kovalevy.
Tukee DVD-miinus/plus systeemeitä.
Huonoimmallakin laadulla tekee komeempaa kuva kuin VHS-videot koskaan.
Tutki speksejä tarkemmin vaikkapa täältä:
http://www.lgenordic.com/ - ihmettelevä
Visionääri kirjoitti:
Ei mitään älyä odotella.
Hanki vaan se Salora tai Finlux samakone eri paketissa. Molemmat hyviä.
Ennemmin kannatta hankkia polttava DVD jossa 80Gb:n kovalevy.
En näe mitään älyä miksi digiboxissa täytyy olla kovalevy.
Toki sillä voi nauhoitella, mutta entä sitten..?Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?
Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä. - Optikko
ihmettelevä kirjoitti:
Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?
Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä."Mitenkäs sen digiboksin digisignaalin saa siirrettyä sinne nauhoittavalle DVD:lle muuten kuin analogisena RGB-signaalina?
Kyllähän siinä jotain menetetään, kun MPEG väännetään analogiseksi RGB:ksi. Tallentavissa digibokseissa säilyy aina digitaalisena MPEG:nä."
Se mitä menetetään niin sitä et näe sinä, eikä kukaan muukaan.
Täysin näkymättömistä ominaisuudesta teet valintakriteeriä?
- kysyvä
Haluaisin ostaa "perus"digiboksin.
Onko hyvä valinta? MicroPC-lehden valinta:
Topfield TF-3000T,
- 2 kpl Scart liittimiä
- Optinen Toslink liitin
- RS-232 sarjaportti ohjelmistopäivitystä varten
- TV scartissa CVBS, RGB ja S-VIDEO
- Dolby Digital tuki
- 10 suosikkikanavaryhmää
- 4 peliä sekä kalenteri
- EPG ohjelmaopas, Ajastin, Lapsilukko ym
- Monipuoliset kanava editointi mahdollisuudet: Voit muuttaa kanavien nimeä, muuttaa niiden
järjestystä sekä lukita, piilottaa ja poista niitä.
- Suomen ja ruotsinkieliset valikot
- Suomen ja ruotsinkielinen ohjekirja
- Svenska menyer och svensk bruksanvisning
Jos ei ole hyvä niin mitä suosittelisitte hintaan 100 - 200 €- Suosittelija
Finlux. Mikä malli tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381